Mijn naam is Alexandra en ik heb me… oh ja… gisteren voor het eerst aangemeld hier!
Ik ben dol op reizen en ervaar nieuwe culturen het liefst door me helemaal onder te dompelen!
Ik kom net terug uit India waar ik voor drie maanden heb gewoond en gewerkt als onderdeel van mijn stage ( ik studeer Culturele en Maatschappelijke Vorming!) en dat was echt een geweldige ervaring die ik graag nog een keer wil herhalen.
Verder heb ik in Thailand gewerkt als schooljuffrouw en reis ik regelmatig door Europa
Buiten reizen om ben ik gek op schrijven. Ik hou een blog bij en ben inmiddels begonnen aan mijn eerste boek! Verder ben ik gewoon een doorsnee student die de colleges en drukte hier om heen zo goed mogelijk probeert te combineren met een sociaal leven!
Ik hoop veel nieuwe inspiratie op te doen op dit forum!
Hoi Alexandra,welkom op wereldwijzer!
Nou ik had gisteren je rechten aangepast op wereldwijzer!dus kan je nu in de reisredactie forum volop tegenaan !
Thailand is een prachtig land om te bezoeken alsook te verblijven( goedkoop,vriendelijke mensen ,geweldige natuur)
Nog plannen om nog op reis tegaan Alexandra,en waar zou je dan eventueel naartoe trekken?
In iedergeval kan je bij ons terecht op de verschillende landen forums,voor andere vragen wat betreft de werking hier op wereldwijzer,kan je posten in de help desk overige vragen.
Succ6 nog met je blog,Alexandra !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Oh de plannen… ja zoveel eigenlijk nog haha! Ik heb altijd geroepen dat ik sowieso alle werelddelen een keer bezocht wil hebben!
Maar voor nu staat vooral het afstuderen op de planning en daarna hoop ik voor een langere tijd terug te kunnen naar India!
En vanuit daar… ja wie weet wat nog meer allemaal haha