Reisblog: My World is Yours

Inspirerende reisverhalen die je aansporen om op eigen houtje de wereld te ontdekken. Dat is het idee achter online reismagazine www.myworldisyours.nl

Reizen en schrijven, en bij voorkeur een combinatie hiervan, doe ik het allerliefst. Vandaar dat ik eind 2014 de reiswebsite www.myworldisyours.nl heb opgericht. Omdat er steeds meer online wordt gelezen en gezocht naar inspiratie voor vakantiebestemmingen, wilde ik een wereld creëren waarin je al het gevoel hebt op reis te zijn. Met behulp van designbureau Artizani is zorgvuldig nagedacht over de vormgeving en het presenteren van (langere) reisverhalen. Daarnaast vind je op My World is Yours tientallen tips over leuke overnachtingsadresjes, restaurants en lokaal vervoer. Samen met mijn reisfoto’s maken die de reisbeleving op My World is Yours compleet.

Komend jaar werk ik verder om alle tot nu toe bezochte landen buiten Europa in woord en beeld online te zetten. Natuurlijk hoop ik in de tussentijd de lijst met landen uit te kunnen breiden (mijn eerstvolgende reis staat alweer op de planning!) Reis je mee? Dat kan via mijn Facebook, Instagram, Twitter, of Pinterestpagina of door je via de homepage van mijn site aan te melden voor de landenupdate.

Ik deel mijn woord en wereld graag met jou!

Martine

Nu online:
India | Vietnam | Thailand | Belize | Mexico | Suriname | Curaçao | Guatemala | Marokko | Australië

In aantocht:
Laos | Maleisië | Nieuw Zeeland | Fiji | Peru | Sri Lanka | Malediven | Bolivia | Nepal | Cambodja | Zuid-Afrika | Chili

Leuk dat je ook meedoet! >>>

Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Hoi Maartje,

Het staat er allemaal op, zie ook de webpagina http://myworldisyours.nl/about/over-my-world-yours onder ‘verkiezing’.

Wow Martine, just Wow…

Abraço,
Sofia

Hoi Martine,

Doe je ook weer mee met de Reisblog Verkiezing, de 2016 editie? Deze wordt gepromoot onder meer dan 100.000 reizigers en zal je blog dus extra bekendheid opleveren :wink:

Info en deelname: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=204195