Hey,
Ik ben nog aan het beslissen naar waar ik vertrek begin september maar Brazilie is zeker een optie.
Ik ben zoals zovelen het jachtige leven beu en wil voor een halfjaar of langer avontuurlijke dingen doen, nieuwe persoonlijke en echte horizonten verkennen, of … misschien wel voor langer. Ik zie wel wat er op me afkomt.
Zijn er mensen die vanaf september dezelfde plannen hebben of er al zijn ? Geef een seintje. Ik heb al wat reiservaring, was 3 maanden in Guatemala en ik trok even door El Salvador en Honduras.
Ik ben 34 en begin de laatste jaren blijkbaar maar echt te beseffen hoe kostbaar ons leven is “disfruta la vida es muy importante” >> genieten van het leven is zeer belangrijk. Dus … als je er hetzelfde over denkt kunnen we er misschien eens over doorbomen met een Cuba Libre in een hangmat !
Ik zou willen rondtrekken, evt. wat werken en/ of vrijwilligerswerk doen en Portugees leren. Als ik niet naar Brazilie ga wil ik mijn Spaans perfectioneren …
Tips, ideeen, vb. talenscholen voor Portugees in Brasil, interessante vrijwilligersprojecten, zeker te bezoeken plaatsen ??
Peter