Vrijwilligerswerk Brazilie

Wie kan mij helpen?

Ik ben voor de zomer van 2004 (duur= ongeveer 6 weken) op zoek naar een plek in Brazilie om vrijwilligerswerk te doen. Het liefste zou ik naar Rio toegaan maar als iemand een andere optie heeft is dat ook ok. Ik heb op internet al meerdere sites gevonden waar het eea wordt aangeboden maar dat is allemaal voor 4 maanden of langer.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes,

Debbie

je zegt dat je wel wat dingen had gevonden voor 4 mnd of langer… zou je mij misschien kunnen vertellen wat zoal?? ik ben namelijk op zoek naar zoiets… alvast bedankt!

Willeke

hey, ook ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk in brazilie voor een kortere periode (3-6weken) of een veriniging die voor enkele weken naar brazilie gaat.

Heeft er iemand al meer informatie gevonden hierover die nuttig kan zijn voor mij?
Je mag die altijd doormailen naar mij: mijn email: katrien_h@hotmail.com

Of kent er iemand verenigingen vanuit belgie die naar brazilie trekken?

ALvast bedankt!!!

Hey

Ik ben ook op zoek naar vrijwilligerswerk in Brazilie, liefst in Salvador.
Wie heeft dit al gedaan en zoja met welke organisatie?
Ik ben zelf uit Belgie dus ik weet niet of het ook mogelijk is om via een Nederlandse organisatie te gaan.
Als er iemand me zijn ervaringen kan vertellen of tips kan geven, graag!!!

Groetjes Aladina

Kijk eens op

http://www.sintmartinus.newsman.com/index.html

voor vrijwilligerswerk met straatkinderen in Rio.

Hoi,

Ik ben “net” terug van 2 maanden vrijwilligerswerk in Rio de Janeiro en Niteroi.
Geweldige tijd gehad, en de plekken waar ik ben geweest kunnen zeker nog vrijwilligers gebruiken.
De instituten: ICP en AMAS Niteroi zijn wel opgezet vanuit de kerk, maar respect is het belangrijkste (ben zelf geen kekrganger).
Je leeft er tussen de mensen en je zult het als bijzonder ervaren!

Mocht je interesse hebben, mail me dan even, geef ik je wat verdere info.

Groet,

Tim

Hey Tim

Ik las dat je vrijwilligerswerk hebt gedaan in rio. Dit zou ik ook erg graag doen voor 6 maanden. Zou je mij alsjeblieft meer info kunnen sturen over het project. Mijn adress is [EMAIL=“rodrigo1lo@hotmail.com”]rodrigo1lo@hotmail.com
Alvast bedankt

ciao

stef

Hi Debbie,ik neem aan datje zomer 2008 bedoeld ipv 2004? :zon:

Voor iedereen die vrijwilligrswerk zoekt in Rio de Janeiro kan ik van harte stichting SOLRISA aanbevelen. Zij werken met hele goede, betrouwbare projecten. Je betaalt een kleine adminisatratieve fee, waarvan de helft al naar het project gaat en verder begeleiden zij je fantastisch. Erg fijn, zeker in het begin. Zij werken met waanzinnig goede accommodatie (centrale locatie, rustig, makkelijk bereikbaar en zeeer betaalbaar), een plek waar je je gelijk thuis voelt. Je treft daar voornamelijk andere vrijwilligers en internationale studenten die voor langere tijd blijven. Kijk op de site: www.solrisa.org
Zij werken overigens ook met Sao Martinho, een geweldig project voor straatkinderen.