Reis/werk genootje Curacao

Hallo allemaal!!

Ik zal me eens even voorstellen. Ik ben Linda en kom uit Noordwijk. Nou wil ik voor n paar maanden er even lekker tussen uit gaan! En mijn voorkeur gaat het liefst uit naar werken op de nederlandse antillen voor ong. 3/4 maanden. En dan vertrekken rond half maart/april 2009. Ik weet dat je daar genoeg mensen ontmoet, maar zou het toch een stuk leuker en gezelliger vinden om samen met iemand te gaan.
Zijn er meer mensen met een beetje dezelfde ideeen als mij?
Dan hoor ik graag van je!!

Ook heb ik nog geen baan en huisvesting daar, dus alle tips zijn welkom!!

Je kan me ook mailen op: [EMAIL=“xxsweetygirlxx@hotmail.com”]xxsweetygirlxx@hotmail.com

Groetjes Linda!!

Hi Linda,

Goed plan :slight_smile: Ik ga zelf vanaf september voor een jaar naar Curacao. Dan ben jij dus waarschijnlijk alweer weg, maar er zijn zeker weten meer mensen van o.a. dit forum die in dezelfde periode er zijn. Er is de 18e een bijeenkomst van wereldstage in Nieuwegein en zij informeren je over huisvesting en werk op Curacao. Je kunt op hun website kijken voor info en je ook aanmelden voor de bijeenkomst. Dan word je in elk geval vast een beetje op de hoogte gebracht!

Hey Linda,

weet je al zeker of je gaat? En heb je al een reisgenootje? Ik zit zelf al op Curacao. Als je in een studentenhuis komt maak je snel contacten. Als je zin hebt kun je de eerste weken wel met ons optrekken!

Laat maar weten

groetjes

Janneke

Ik keek net voor tickets naar Curacao… als je 8 april vertrekt is het 349 euro met KLM! Dus als je komende week al wilt gaan… Ik ga zelf ook in juni!

Linda, ik heb je een mail gestuurd !

wat een gezelligheid zo:)
ik vertrek rond 15 juni naar curacao, en zoek ook nog een vliegmaatje:)
heb nog geen datum vaststaan, dus kan nog iets schuiven.
gaat er nog iemand rond die tijd???
groetjes Leonie:zon02: