Reis(tips) naar Zuid-Amerika en Nieuw Zeeland?

Een vriendin en ik willen volgend jaar rond mei/juni voor 2 a 3 maanden een reis gaan maken. Nieuw Zeeland lijkt ons fantastisch maar in deze periode is het herst/winter daar. Daarom bedachten we ons of het ook mogelijk zou zijn om via Zuid Amerika (mooi weer) richting Nieuw Zeeland te gaan (de winter in). Zijn er mensen die hier ervaring of tips in hebben? Is dit uberhaupt mogelijk of zijn de afstanden te ver? Of zijn er nog andere tips waardoor wij wel Nieuw Zeeland kunnen zien maar ook nog kunnen genieten van landen met mooi weer. Ik ben zelf al op Bali en in Thailand geweest dus dat is geen optie.

Ik hoor het graag!

Volgens mij is dit mogelijk met een wereldticket, waarbij je bijvoorbeeld een tussenstop zou kunnen maken op Rapa Nui (Paaseiland). Zijn wel dure grapjes, maar dat wist je natuurlijk al…

Zal je inderdaad eens kunnen vragen bij http://www.worldticketcenter.nl/wereldreizen
Ik denk ook dat dat kan…

Er zijn maar 2 manieren om naar Paaseiland te komen, via Tahiti en Santiago de Chile.

Je zou dus via Santiage de Chile naar Paaseiland kunnen vliegen en vervolgens naar Tahiti en via Tahiti naar Nieuw Zeeland. Dit kan met een round the world ticket.

worldticketcenter is inderdaad heel goed met round the world tickets !!

Beste Rietje,

Je zou eens op www.landenreizen.nl kunnen kijken, zodat je eerst een aantal video’s van bepaalde bestemmingen kunt bekijken. Ik denk dat je daar veel aan hebt.

Groetjes,

Vanessa

Zonder round the world ticket (dus goedkoper) kun je met Air New Zealand (via Londen) naar Nieuw Zeeland met voor niets of heel weinig 1 of meerdere stopovers in de Pacific (Cook Islands, Hawaii) en Los Angeles

Ja klopt ik wilde toen naar Fiji en Samoa en had toen een retourtje Amsterdam - Auckland met Air Newzealand en Fiji en Samoa als tussenstop gedaan, dat mag met een retourticket van Air NZ.

Toen ik naar de Cook Eilanden wilde heb ik wel een Round the Word Ticket genomen omdat ik toen via Tokyo weer terugwilde. Toen had ik het goedkoopste Round the World Ticket.