Reis thailand, maleisie

hee,

ik ben Melanie en ga in de vakantie 7 weken een reis maken van thailand naar maleisie:vak02: samen met een vriendin
ik wil graag alle hoogtepunten van thailand en maleisie te weten komen.
ben al helemaal bezig met een reis plannen en word met de minuut enthousiaster!

Hoi Melanie,
Welkom op wereldwijzer,
Las dat je Thailand wilt bezoeken in combinatie met Maleisie,mooi zo!
Nou Thailand heeft vele hoogtepunten oa:fascinerende metropool Bangkok: cultureel, winkelparadijs en bruisend nachtleven
• Kanchanaburi en zijn beruchte dodenspoorweg
• het bergachtige Chiang Mai met de vergulde Wat Doi Suthep, fantastisch handwerk en prachtige natuur
• de Gouden Driehoek, grensgebied tussen Thailand, Laos en Myanmar
• authentieke bergvolkeren en de beroemde giraffevrouwen in Mae Hong Son
• historische steden Sukhothai en Ayutthaya
• luieren aan de exotische stranden van Pattaya, Hua Hin, Koh Samui, Krabi, Phuket of Khao Lak.

http://bangkokpattayapackages.com/wp-content/uploads/2011/06/thailand1.jpg

Indien je eventueel met vragen zit Melanie,dan kan je altijd en berichtje posten in het Thailandforum zie link:hier aanklikken
Wat betrefft Maleisie kan je oa:het eiland Langkawi bezoeken!
Het is het mooiste eiland van Maleisie. Hoewel het niet een typisch bountyeiland is, heb je er wel fantastische, uitgestrekte stranden. Verder is er een goed wegennetwerk waardoor je het eiland prima zelf kunt verkennen (per brommer of huurauto). De binnenlanden van Langkawi zijn prachtig, vooral de authentieke kampungs zijn erg leuk om doorheen te rijden.
zie foto hieronder

Ook het zelfde indien je met vragen zit over dit prachtig land dan kan je terecht op het Maleisieforum zie link: hier aanklikken
Wens je nog veel suc6 toe met je trip door Z-Azie.
groet,georgessiam.

1:30min mooie beelden van Maleisie!
[video=youtube_share;2ke3NaT3NPw]- YouTube

Hoi Melanie,

Inmiddels is het bijna een jaar later en ik vroeg mij af of je al bent geweest en hoe het was…
Ik ga namelijk in mei 4 weken van kuala lumpur naar bangkok reizen (alleen) dit word mijn eerste langere reis buiten europa.
Heb jij inmiddels al tips voor mij of iddeen? Zo ja let me know please ben namelijk een beetje verdwaald in alle info!

Groetjes Michelle