Reis rugzak +/- 80L

Hallo,

Ik ga wereldreizen en ik ben nog opzoek naar een goeie rugzak +/- 80L waar ik geen €200,- voor hoef te betalen.

Any tips???
Vragen zijn ook welkom.

Bye bye

Weet niet waar je woont maar in België a.s adventure heeft veel te bieden weet alleen niet of je 80L onder de 200 euro kan krijgen.

Ik gok dat je bij de decathlon het dichtste bij komt qua gunstige prijs en inhoud. Zag deze 70 liter backpack zo snel even: http://www.decathlon.nl/forclaz-70-liter-donkergrijs-id_8300839.html misschien dat er nog meer te vinden zijn. 80 liter is trouwens best een grote backpack. Met mijn 65 (+10) liter backpack heb ik meestal al ruimte zat en gebruik ik de +10 echt bijna nooit. Hooguit wanneer ik rondtrek met een tentje.

Decathlon is idd ook prima alleen minder keuze denk ik. Een 80L is idd erg groot en wordt alleen maar zwaarder! En dus ook onhandiger

Decathlon, kwali is ook prima daar

Minder keuze, maar wel prima betaalbaar en precies wat OP wilt. Als je geen €200,- ervoor uit wilt geven heeft de decathlon nog prima kwaliteit. Draagt niet echt zo lekker als goede merken met top-kwaliteit backpacks, maar dat is een keuze.