Reis plannen door Zuid-Amerika

Hallo,

Ik zou heel graag een reis door Zuid-Amerika willen maken gedurende de zomer maanden. Dit in combinatie met Spaanse les en vrijwilligerswerk. Peru en Bolivia ben ik al geweest.

Zijn de zomermaanden een goede reisperiode?
Zijn er landen waar je beter als meid alleen niet heen kan gaan?
Verder nog tips?

Groeten
Floriane

Hallo Froriane,

Wij zijn Stichting Vrijwilligers ecuador en organiseren vrijwilligerswerk, spaanselessen en adviseren over reizen in Ecuador.

De zomer maanden zijn prima maanden om te reizen in Ecuador. In juni t/m augustug kun je bijvoorbeeld in Ecuador walvissen spotten. Ecuador heeft in tegenstelling tot peru erg mooie stranden. verder zijn er nog mooie watervallen, vulkanen, unieke flora en fauna, historische steden. Ook is de temperatuur in de zomermaanden niet extreem hoog (gemiddeld 25 graden Celcius). En niet te vergeten natuurlijk de Galapagos eilanden. Wij kunnen je helpen met het plannen van je reis. Ook voor Galapagos kunnen we de beste optie bieden.

Voor heel zuid amerika geld dat je als meid alleen op sommige plekken beter niet kunt komen, ook als man trouwens. Wij kunnen je uitgebreid informeren over waar je wel en niet moet komen zodat je veilig kunt reizen.

Kijk voor meer informatie op www.vrijwilligersecuador.nl. Je kunt ook je vragen stellen via [EMAIL=“info@vrijwilligersecuador.nl”]info@vrijwilligersecuador.nl.

met vriendelijke groet
Stichting vrijwilligers Ecuador

Ivonne.

Hi Fleur,

Superleuk dat je plannen hebt om richting Zuid Amerika te gaan! Ik werk zelf bij Activity International en we bieden allerlei projecten aan in o.a Zuid Amerika (Ecuador, Brazilië, Suriname, Venezuela, Argentinië, Peru).

Als je het leuk vindt mag je ons altijd een keer bellen zodat we eens met je mee kunnen denken over je plannen (053-4831047). Kijk maar! Heel veel succes en plezier alvast met het voorbereiden van je reis!

Groetjes,
Yvette

Hoi Floriane,

Wellicht dat Travel Active interessante mogelijkheden voor je heeft! Onze reizen naar Latijns Amerika bestaan uit een taalcursus, gevolgdt door een aantal weken vrijwilligerswerk. We bieden flexibele reizen aan in 10 landen in midden en zuid Amerika. Neem eens een kijkje op onze website: www.travelactive.nl/vrijwilligerswerk

Verder zag ik dat je in Noord Brabant woont. Ons kantoor bevindt zich in Venray (Noord Limburg). Je mag ook gerust eens langskomen op ons kantoor om alle mogelijkheden te bespreken. Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 0478-551 900. We zouden het leuk vinden om een keer van je te horen!

Groetjes,
Vrijwilligerswerk Team
Travel Active