Volgend jaar willen we per camper deze trip gaan maken,heeft iemand informatie hierover.
Joke kersloot
Volgend jaar willen we per camper deze trip gaan maken,heeft iemand informatie hierover.
Joke kersloot
Ik heb geen info over het traject Alaska/Canada (behalve BC). Wel goed om voor de route door Washington State en Oregon even de tijd te nemen, dat is een nog relatief weinig bezocht deel van de USA met erg mooie natuurgebieden. Interessant is Mt. St. Helen, iets toeristischer, maar toch wel indrukwekkend om te zien. Ook zeker langs Crater Lake rijden, is erg de moeite waard. Raad niet aan de I5 te nemen, dat is alleen maar highway.
Er zijn tamelijk weinig mensen die het Noord-Amerika forum bezoeken. Waarschijnlijk zul je meer info kunnen inwinnen in de individuele fora voor Amerika en Canada.
Om het meeste uit zo’n lange route te halen raad ik wel aan om 2-3 maanden uit te trekken. Is het ook nog de bedoeling om Mexico zelf te bezoeken, of stoppen jullie in California?
Ik raad overigens aan om eerst zelf ruw een reis op papier te zetten en daarna aan het forum te vragen of er interessante onderdelen missen of dat sommige onderdelen niet de moeite waard zijn. Vergis je overigens niet in de mega-afstanden van Noord-Amerika en bedenk dat de camper drop-off kosten wellicht aanzienlijk kunnen zijn.