Tips gevraagd route USA/Canada met camper

Hoi we gaan dit jaar voor de tweede keer naar amerika
We reizen met 2 volwassenen en 1 kind van 12 jaar in de periode begin Julli voor 3 weken.Ik heb al een klein beetje een planning gemaakt ,de bedoeling is van niet te veel mijl te doen max 300 mijl (mag wel eens een keertje meer zijn)de plaatsen die we willen zien zijn Denver,Cheyenne,Casper,Custer State park,Mount Rushmore,Badlands,Buffalo,Big Horn,Cody,Yellowstone,Grand Teton,Idaho Falls,Shelby,Medecine Hat,Calcary,Banff,Jasper,Kamloops,Victoria en de camper moet ingeleverd in seattle .Heeft er iemand eventueel tips voor een leuke route alvast bedankt

Over de route zelf kan ik niet veel zeggen, maar het aantal miles dat je wil gaan rijden per dag lijkt mij erg veel. Met een camper ben je zowiezo al trager, helemaal als je niet op de interstate rijdt. Je wil toch ook nog wel iets zien onderweg en ook stops maken. Dit kost ook tijd.
Met de camper kom je met een gemiddeld aantal mile van 160 per dag al veel beter uit.

Ik zou maar snel het Canada gedeelte vergeten. Hier zal je geen tijd voor hebben. 300 miles per dag is veel en veel te veel maar dat zal je wel merken.
Denver-Black Hills/Badlands SD-Yellowstone/GTNP-Craters of the Moon-TwinFalls/Boise-Colombia River Gorge-Mt St Helens-Olympic NP- Mt Rainier NP-Seattle en je route zit stikvol met een RV.
Ga zo snel mogelijk een camping in Yellowstone regelen als dat al niet te laat is. Voor Yell heb je minstens 3 volle dagen nodig en het rijden door Yell en is errug traag kan ik je verzekeren.
Yeehaw

Bedankt voor je reactie het is idd beter van minder mijl te doen dan kan je idd van de mooie landschappen genieten

Bedankt voor je reactie ik besef nu dat het idd veel mijls zijn er zitten wel een paar tips bij die ik zeker eens ga bekijken en heb je echt 3 dagen nodig voor yellowstone of kan je er met 2 ook genoeg hebben

Beide “loops” in Yellowstone (Upper and Lower) zijn zo’n 100 miles lang. Er is zo veel te zien in dit NP dat 3 dagen al kort zijn. Je hebt het bv ook over Badlands NP in SD. Een bezoek vanaf bv Custer of Keystone neemt al snel een uur of 6.(heen en weer) En dan de RV. Je kan deze pas de dag na aankomst ophalen. Dan krijg je een uitleg en zal je boodschappen moeten doen. Dan kom je al niet dezelfde dag tot South Dakota. Net als het afleveren in Seattle. Dat moet (meestal) een dag van tevoren. Je bent dus zo al voor de vluchten, het ophalen en afleveren van de RV een dag of 4-5 kwijt. Als je met een RV gaat mag je blij zijn een gemiddelde snelheid van 45 mph te halen. Zal wat sneller op de interstates zijn maar veel langzamer in bv Black Hills, in Yellowstone en tussen Sheridan en Cody.

1 like