Reis oktober-december 2011

Hoi mensen!

Ik ben een Groningse studente van 21. Ik heb in juni mijn bachelor en zou daarna in Zuid-Afrika beginnen met mastervakken, maar heb vandaag helaas te horen gekregen dat je geen losse vakken kunt volgen. Daarom wil ik zelf het avontuur opzoeken en gaan reizen van oktober tot eind december (voor de feestdagen weer thuis ;).

Ik ben op zoek naar 1 of 2 personen van mijn leeftijd (19-23) om deze reis mee te maken, wel zo gezellig! Bestemming heb ik nog niet concreet, ik ben nog nooit buiten Europa geweest en wil de hele wereld nog zien, dus ik moet ergens beginnen! :wink: Zit te denken aan Zuid-Afrika, Azië of Australië/Nieuw-Zeeland.

Wie wil met mij een reis maken, of wie gaat er in deze periode reizen en zoekt nog een reisgenootje? >>>

Hoi,
Ik heb de plannen om einde van dit jaar… november/december een paar maanden naar thailand te gaan.
Ben op zoek naar iemand om de eerste paar weken mee samen te reizen.
Dit vooral omdat ik nog nooit alleen gereisd heb en het dus wel fijn is om met zn 2e of misschien wel 3e te beginnen.
Ik weet helemaal nog niet waar ik naartoe wil of wat ik wil zien van thailand maar het lijkt me super om een keer een verre reis te maken (alleen).
Zelf heb ik een oom in thailand wonen waar ik na een aantal weken zoiezo naartoe ga.
Wat zijn jou plannen?
Groetjes anoek