Hallo,
Wij (3 personen) zijn op zoek naar een reisbureau(tje) die ons kan helpen een individuele reis naar Jordanie te organiseren.
Voorwaarde is dat de locaties niet standaard en betaalbaar moeten zijn. Wij vinden het heerlijk om een wat avontuurlijke vakantie te hebben
gr Coelka
www.coelka.nl
Is er een reden waarom je het niet zelf organiseert? Jordanië is echt niet zo moeilijk om zelf een avontuurlijk vakantie te plannen.
Hoi Niels. Dank je voor je berichtje
We willen het zelf graag organiseren maar dan samen met een deskundige. Scheelt een hoop geregel onderweg en een backup hebben vinden we wel lekker
er is een rondreismakelaar (Annelies Schel). Kijk maar eens op haar site. Zij kan een reis samenstellen
Hallo Coelka,
Wat super dat jullie bezig zijn met het plannen van een reis naar Jordanië!
Als ik jullie goed begrijp zijn jullie op zoek naar iemand die jullie kan helpen bij het organiseren van jullie reis. Jullie willen een avontuurlijke reis met ‘off the beaten track’ componenten. Plekken bezoeken die bij jullie interesses passen en overnachten in leuke, bijzondere locaties. Daar help ik jullie graag bij.
Ik woon in Jordanië in het dorpje Rum village in de Wadi Rum woestijn en ben onder andere werkzaam in het toerisme. Met alle plezier help ik jullie om jullie bijzondere reis te plannen en organiseren. Je kunt mij mailen op bianca.abma@gmail.com of bellen via Skype (mijn Skype naam is bianca.abma).
Zonnige groeten uit Wadi Rum,
Bianca Abma