Een grote droom van mij gaat in vervulling. Al jarenlang heb ik de wens om naar India te gaan. Nu heb ik de knoop doorgehakt, 3 maanden vrij genomen van mijn werk en op 1 februari 2014 vlieg ik naar New Delhi. Ik ga gedurende drie maanden een rondreis maken, heb geen dichtgetimmerd reisplan maar laat me meevoeren in de wereld die India heet. Wie weet heeft er iemand nog tips of zien we elkaar ergens tussen februari en april 2014.
Ah! Weer een slachtoffer! Wij zijn daar al vijf keer geweest. Je raakt nooit uitgekeken! Veel plezier!
Hoi WM1964,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om India te bezoeken,India heeft op cultureel gebied heel wat te bieden, tempels, musea, geschiedenis, religie.
Naast de grote culturele diversiteit is er ook een even grote diversiteit qua natuur, voor elks wat wils.
De mensen leven er relatief gemoedelijk naast en met elkaar, onafhankelijk van rijkdom, godsdienst, afkomst. Er is weinig afgunst, ze accepteren gewoon hun situatie, en dat stralen ze ook uit.
Het eten is er verschrikkelijk lekker,het klimaat is aangenaam alsook het rondreizen is makkelijk(het openbaar vervoer brengt je overal en is goed geregeld)
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het India Forum hier op wereldwijzer
Succ6 nog met je voorbereidingen!
groet,georgessiam