Hallo Allemaal!
Mijn naam is Debora, ik ben 24 jaar en ik werk als invalleekracht. Ik heb tijdens mijn opleiding een korte reis gemaakt (12 dagen met edukans) naar India en heb sindsdien een groot verlangen om er langer heen te gaan!
Deze plannen ga ik nu ook werkelijk realiseren, want anders komt het er niet meer van. Het lijkt me leuk om samen met iemand op reis te gaan. Het is namelijk allemaal nogal wat om te organiseren en te regelen. en natuurlijk is het ook fijn om tijdens de reis alles te kunnen bespreken met iemand.
Ik ben me al volop aan het orienteren en kwam tijdens deze zoektocht deze site tegen. Het is nogal een belevenis, zon reis naar india, dus lijkt het me leuk om deze ervaring met iemand te kunnen delen!
Mijn idee is om minimaal 2 maand naar india te gaan. In eerste instantie wou ik dit in de zomervakantie van 2012 doen maar dat lijkt me bij nader inzien geen goed plan in verband met het weer in india.
Ik zou graag (vrijwilligers)werk willen doen zodat ik ook echt onder de mensen kom. Excursies lijken me ook erg leuk, maar dat is niet het doel van mijn reis. Graag wil ik werken met kinderen, voor de klas staan, in een tehuis of helpen met sociale projecten.
Mocht mijn verhaal je aanspreken en redelijk aansluiten op jouw ideeen: laat dan even wat horen!
groetjes, Debora
Het is al even geleden dat je hier hebt gepost zie ik, maar ik las je berichtje en vond het toch wel interessant om op in te haken!
Ik ben zelf twee keer in India geweest en weet wat het land met je kan doen Ik heb het ook in mijn hart gesloten en ik hoop in januari 2012 voor de derde keer te kunnen gaan. Ik ben vrij gebonden aan die periode vanwege mijn baan helaas.
Mijn plan is om zelf een weekje vrienden en kennissen te bezoeken in Delhi en de projecten van