Reis naar Florida, wie gaat er met ons mee?

:zon::zon02::zon:Steeds vaker hoor ik mensen in Florida (waar ik regelmatig kom) dat ze de juiste plekken, hotels etc niet weten te vinden als ze hier voor de eerste keer zijn. Ook spreek ik regelmatig met mensen die alleen naar florida willen maar dat er geen georganiseerde reizen zijn en uiteraard ook nog de mensen die mindervalide zijn waar geen reizen voor zijn naar het geweldige florida (in een rolstoel of bijv. visueel beperkt). Ja, dat klopt! Nu ben ik de mogelijkheden aan het bekijken voor een georganiseerde reis naar Florida. Mijn vraag is of is of hier voldoende belangstelling voor zou zijn. Mijn idee is: een reis met max 25 a 30 mensen. Mensen kunnen zelf ook nog een hoop ideeen en wensen aandragen maar ik had het volgende in mijn hoofd

-rechtstreekse vlucht Amsterdam-Orlando vv

-7 nachten Orlando daar kunnen mensen kiezen uit pretparken bezoeken (gereduceerd tarief) shoppen (echt helemaal top daar en bijzonder goedkoop), megabioscopen bezoeken, uitgaan in citywalk etcetc.

Daarna alles weer inpakken (neem extra koffer mee voor alle inkopen) en dan rijden we verder naar Naples voor 5/7 nachten. Dit is werkelijk een tropisch paradijs met de mooiste stranden die je je kunt indenken (dolfijnen!!!). Tevens zit je hier vlakbij de everglades. Hier is het dus geweldig om naar naar het strand te gaan en de everglades mag je echt niet missen. (gaan we met een boot het nationale park bezichtigen, nadat we eerst de alligators gezien hebben.)

S´avonds naar ft meijers, is leuk uitgaan daar , maar natuurlijk ook in Orlando.

Bij genoeg enthousiasme zou key west ook nog in te passen zijn.

Uiteraard is niets verplicht, alleen maar doen wat je leuk vindt!

De hotels die geregeld worden zijn van de marriot keten (dus luxe!). Heb ik rechtstreeks contact mee dus kan ook veel goedkoper.

Je kunt zelf aangeven of je een kamer wilt delen of voor je alleen wilt hebben. Het wel echt veel voordeliger als je de kamer deelt met 2 tot 4 mensen maar het maar net wat je wilt. Verder kun je aangeven of je de voorkeur geeft aan minivans waar 10 personen in kunnen. Of dat je liever toch gebruik maakt van een eigen huurauto.

Heb je interesse? laat het ons dan weten en mail ook even je evt. wensen door. Vooral welke periode je in gedacht hebt. Wij willen dit zelf voor de eerste keer realiseren eind februari begin maart 2008.

Voor mensen in een rolstoel kunnen we ook van alles regelen. speciale rolstoelkamers (beperkt aantal!), met shoppen kun je gewoon je gewoon kleding passen ivm hele grote paskamer met grote bank erin. je kunt in Naples het strand op en heerlijk zwemmen in de zee (hebben we ook ervaring mee) Geef door wat je nodig hebt.

Wij horen het graag.

Indien je mailt wil je dan je interesses, voorkeur wat voor kamer want het zijn altijd 4 persoons kamers die zowel alleen als met meerdere gebruikt kunnen worden. De auto´s etc etc. Welke leeftijd, of je van pretparken houdt of bijv 1 pretpark (of juist) veeeeel meer en shoppen en lekker relaxen met een cocktail aan het zwembad.

Restaurants weten wij ook te kust en te keur! (echt goed eten voor weinig geld)

De vluchten regelen we dan met cheaptickets en de rest regelen we met de hotels, Alamo etc zelf. Uitgebreid ontbijt is inbegrepen bij de hotels.

Laat maar eens horen of je interesse hebt. Lijkt ons erg leuk! Wij zijn nl helemaal verliefd geworden op florida.

Onze wens is dan ook om veel meer mensen kennis te laten maken met deze fantastische sunshine state!De mensen zijn bijzonder vriendelijk, de temperatuur is fantastisch en er is zoveel te zien en te doen. Maar je moet echt wel de juiste plekjes en adressen weten te vinden.

Kom op join us!!!

We willen bij voldoende aanmelding een etentje organiseren zodat we elkaar alvast even gezien hebben en elkaars wensen kennen. Maar nogmaals dan moet er wel voldoende belangstelling zijn. Nu beginnen wij ons af te vragen of hier wel belangstelling voor is…

Het moet echt een megaleuke reis worden met gezellige mensen.

IK verwacht dat de kosten rond de 1000/1100 euro pp voor 2 weken komen te liggen. Dit is dus incl vlucht vv die al rond de 470 ligt, zeer goede hotels, autohuur, reisbegeleiding, ontbijt en uiteraard een hoog pleziergehalte!!. De reis- en annuleringsverzekeringen moet je natuurlijk zelf regelen.

http://statisch.marktplaats.nl/images/8x8_curve_lbe_blue_vip.gif

http://statisch.marktplaats.nl/images/8x8_curve_rbe_blue_vip.gif

:zon::zon::zon::zon:

Heey, Klinkt goed, maar ben ik nog de enige!!!

groeten,
Olga

heb zeker wel interesse…we zijn met 6 personen

Gaat de reis ook rond half - eind juli?

Oee dit klinkt goed!
Ik heb zéker interesse. Maar ik zit wel met mijn studie… zou wel in een vakantie moeten zijn. En dat geld :expressionless: dat heb ik ook niet zomaar 1,2,3 bij elkaar gespaard…
Dus ligt er wel aan wanneer jullie willen gaan…