Reis naar Boeddha mei/juni 2011

Hallo reislustigen,

Na een jaar heel hard werken ben ik van plan om in Mei en/of Juni een tijdje rond te reizen in ZO Azie. Ik ben me nog aan het orienteren, maar wil in ieder geval de voetsporen van Boeddha verkennen en ook een dag of 10 een authentiek klooster in. Zit daarnaast te denken aan Thailnad, Kathmandu en Tibet. Aangezien dit nogal een eenzame tocht zal zijn wil ik daarnaast ook een tijdje optrekken met mede-reizigers die vergelijkbare plannen of in ieder geval interessen hebben.
Bij voorkeur in de leeftijdscategorie 30-50. Ben benieuwd naar de reacties!

Groeten,
Erik:zon02:

Dag Erik,

Ik vertrek half mei naar Mumbai, ga daar de eerste twee weken wat bekenden opzoeken en daarna 2 weken Vipassana meditatie doen (aan te raden trouwens!). Vanaf half juni heb ik nog geen vaste reisplannen, maar ik blijf tot november in India. Heb ook interesse om in de voetsporen van Buddha te treden (Bodh Gaya etc.) en de Himalaya’s in te trekken (evt. Nepal). Ik ben 38 en heb ook heel hard gewerkt de laatste tijd, maar heb nu mijn baan opgezegd om tijd voor mezelf te nemen. Mocht je interesse hebben om iets samen te gaan ondernemen in India, laat het dan weten!

Groet,
Annelieke:dag:

Hai Annelieke,

Dank voor je bericht. Zoals je hebt kunnen lezen staan mijn plannen nog niet vast en ben dus behoorlijk flexibel. Zal overigens waarschijnlijk wel eerder Juni e.v. dan Mei worden. Misschien een idee om via prive elkaars e-mail uit te wisselen, dan kunnen we elkaar op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Groeten,

Erik