Reis naar Azië in Mei

Hoi mede-reizigers,

In Mei ben ik van plan voor twee weken naar Azië te gaan. Ik heb vrij tussen 11 mei en 5 juni en heb eigenlijk weinig zin om alleen te gaan. De bestemming is voor mij nog open. Japan bijvoorbeeld, Vietnam, of Maleisië. Heeft iemand zin om mee te gaan? Of toevallig ook een reis in deze periode op de planning staan?

Zelf ben ik erg relaxt als het om reizen gaat en maak me weinig druk, vooral zoveel mogelijk avonturen beleven. Ik ben 23 en een reismaatje van iemand ook in de twintig heeft de voorkeur.

Laat vooral van je horen als je ook zin hebt om 2 tot 2,5 week naar ergens in Azië te gaan!

Groeten,

Dennis

Hoi. Ik ben Bas. 20 jaar. In september begin ik met een Japanstudie. Ik wil graag voordat mijn studie begint naar Japan. Ik heb geen reiservaring. Mei/ juni zou leuk zijn. Samen gaan lijkt me gezellig. Hoop iets van je te horen

He Bas. Leuk dat je een berichtje hebt gestuurd. Je bent echter net te laat. Ik stond op het punt een reis naar Japan te boeken voor twee weken, maar heb mij op het laatste moment bedacht en ga nu naar New York :slight_smile: Ik heb alles al geboekt helaas. Pas vanaf September heb ik weer wat vrije tijd, maar dan begint jou studie dus net.

Jammer, had het erg leuk gevonden. (Zit sinds vandaag op deze site.) Veel plezier in the big Apple.[emoji106]. Groetjes Bas.