Ik ben eva, ik ben 18 jaar en heb (net) mijn HAVO- diploma gehaald en mijn droom is al heel lang om daarna voor 6/7 maanden naar australie te gaan.
Het probleem is alleen dat ik het erg spannend vind om helemaal “alleen” aan dit avontuur te beginnen! Daarom ben ik opzoek naar een reisgenootje die rond januari/ februari samen met mij wilt vertrekken. Zodat wij in het begin er niet helemaal alleen voor staan:)
ik zie nu net dat ik een soortgelijke oproep heb geplaats ‘‘australie januari 2010’’, dus miss leuk om ff met elkaar te praten?
[EMAIL=“leonie_54@hotmail.com”]leonie_54@hotmail.com
ik heb net in juni mijn (franse) VWO afgemaakt (ik woon sinds zo’n 6 jaar in FR) en ben nu een btj aan het werken om wat geld te verdienen om in begin 2010 voor een maandje of 4 naar australie en iets van 2 maanden azie te gaan. mijn voorlopige idee is om een goekope (wicked) campervan te huren en dan langs de oostkust te trekken, alles toch wel low budget^^ maar dat staat nog helemaal niet vast en ik ben dan ook heel flexibel. vrienden zitten of zonder tijd of zonder geld en het lijkt me toch wel veel leuker om met iemand te reizen, helemaal in het begin.
Ik ben een spontane jongen van (net) 19 , erg open, sportief en op zoek naar avontuur, ik kan dan ook echt niet wachten om te vertrekken.
het lijkt me erg leuk om er eens over te praten, ideen wisselen om te kijken of die een btje overeen komen, en dan misschien, als het klikt samen op te trekken.
Zal mij ook eerst even voorstellen, ik heet Michelle en ben 21 jaar.
Ik ben van plan begin januari naar Australie en New Zeeland te gaan.!
Liefst met stop op heen en terug reis in Singapore / Bangkok… Maar er staat nog niets vast.
Miss kunnen we via de mail of msn wat meer ideeen uitwisselen.