Ik ben een spontane meid van 18 jaar. Ik ben net klaar met mijn VWO en ik wil graag 3 tot 6 maanden Australië verkennen. Ik wil dit low-budget doen, misschien een auto kopen en gewoon rondreizen. Ik heb nog niet besloten wat ik precies wil zien dus dat kunnen we samen beslissen. Ik wil het liefste weg in januari/februari. Ik ben opzoek naar jongen/meid die deze ervaring met mij wil delen.
Ben je geïnteresseerd dan kan je mailen naar: [EMAIL=“answers34@hotmail.com”]answers34@hotmail.com
klinkt goed, maar k wil liever in April gaan. Ik zal me ff voorstellen, ik ben Tibor, ook 18 jaar en heb vorig jaar me HAVO gehaald. Ik ben makkelijk in de omgang en hou van avontuur en feeste. Ik heb nog geen egte plannen gemaakd en sta overal voor open.
laat t maar ff weten als je nog niet vertrokken bent.
hey! Hoe staat het met jullie plannen? Ik ga 2 April ook naar australie en het lijkt me leuk wat andere reizigers te ontmoeten.
Over mijzelf:
Ik ben 20 jaar, rustig, open minded, ga op de bonnefooi naar australie, retourdatum onbekend, low budget traveller, af en toe uitgaan, genieten van de mensen, de sfeer en de omgevingen en ga niet graag plannen en haasten om die planning dan te halen.