Ik wil heel graag als verpleegkundige, vrijwilligerswerk uitvoeren voor 4-6 weken! Ik ga op reis vanaf september 2010 en na mijn ontwikkelingswerk wil ik graag nog natuur cultuur gaan bewonderen van het prachtige land.
Mijn voorkeur gaat naar azie of afrika, maar zie het niet zitten om alleen op reis te gaan… dus wie heeft er tips om rond te reizen of heeft zin om dezelfde droom te verwezenlijken?
Is er in afrika of azie een mogelijkheid om een georganiseerde reis te maken?
ik las je berichtje op de site! Ik wil ook graag in september 2010 ontwikkelingswerk gaan doen als verpleegkundige in afrika! Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Ik wil alleen een langere periode gaan dan jou, ong 2/3 maanden. Na ontwikkelingswerk wil ik ook graag gaan reizen.
K zou het leuk vinden als je iets van je laat horen,
leuk dat je reageerd!
In afrika heb ik het volgende al gevonden: www.be-more.nl kan je als verpleegkundige ontwikkelingswerk verrichten. Het moeilijke ervan is dat je daar denk niet echt kan rondreizen? Ik zie het niet zitten om in zo’n gevaarlijk land zelf rond te trekken.
In azie heb ik het volgende gevonden: verpleegkundige in phum chukk egt heel gaaf moet je kijken!! ik weet de site zo niet uit me hoofd… zal ik morgen wel sturen.
Dat lijkt me ook beter om te reizen
Ik hoop nog iets van je te horen!
leuk dat we dezelfde droom hebben.
Ik werk in het amphia ziekenhuis in breda
ja idd leuk dat we dezelfde droom hebben, ik heb ook al een tijdje rond zitten kijken en kwam via de site child support ghana ook ontwikkelingswerk tegen. Een tijd terug ben ik via i-net een site tegengekomen waar je als verpleegkundige mee kon met een vroedvrouw voor bevallingen enzo, dit lijkt me ook echt super. Maar ik stuur nog een mail naar een leraar van de school waar ik de opleiding gevolgd heb, hun hebben vanaf dit jaar stageplekken in tanzania en malawi, dus even informeren hoe dat allemaal daar zit enzo qua veiligheid en ziekenhuizen enz, dus dat laat ik je dan nog weten. Ik zal is gaan kijken op die site’s. maar wil jij maximaal 6 weken gaan?
Ook ik heb de droom om als verpleegkundige in ontwikkelingslanden te gaan werken… Nu sagaai ik staan dat je het had over meewerken/lopen met een verloskundige… Op welke site heb je dat gevonden? Zou namelijk graag o&g verpleegkundige worden dus dan is dat wel heel gaaf!