Hey Hey,
ik zoek een reisgenootje vanaf september 2010 die ook ontwikkelingswerk wil gaan doen als verpleegkundige in Afrika of Azie voor ong 2/3 maanden, daarna waarschijnlijk nog rondreizen.
Gr Manon, 21 jaar.
Hey Hey,
ik zoek een reisgenootje vanaf september 2010 die ook ontwikkelingswerk wil gaan doen als verpleegkundige in Afrika of Azie voor ong 2/3 maanden, daarna waarschijnlijk nog rondreizen.
Gr Manon, 21 jaar.
Hey!
heb inderdaad ook het plan per september voor een maand of 2/3 naar afrika te gaan, maar ben geen verpleegkundige. Graag zou ik hier ook vrijwilligerswerk doen en de tweede helft van de reis gaan rondreizen. Waar zou je heen willen? En waar zou je willen werken?
Groetjes, Lisa (23 jaar)
Hey Hey,
Ik ben me pas net aan het orienteren op verschillende plekken, heb gekeken via de site be-more voor ontwikkelingswerk, dit sprak mij wel aan! de informatie die de stichting gaf klonk erg goed. Het fijne aan een stichting vind ik dat hun je veel info kunnen geven en je een beetje begeleiden in je ontwikkelingswerk. Voor het rondreizen heb ik nog niet echt gekeken. Jij dan? Ik ben 21 jaar en woon in noord-limburg. Wat heb jij voor opleiding gehad dan?
Gr Manon
hey manon,
heb je even privé een berichtje gestuurd…
Groetjes, Lisa