Reisgenoot gezocht voor ca 3 maanden Afrika eind 2010!

Hallo!!

Voor eind 2010 ben ik op zoek naar een enthousiaste reisgenoot voor verschillende delen van Afrika! Ik ben vrij van oktober 2010 tot april 2011 en wil in die tijd nog even werken voordat ik voor ongeveer 3 maanden vertrek! Ik hoop een aantal weken rond te reizen en een aantal weken vrijwilligerswerk te doen, maar heb verder nog geen concrete plannen!

Mijn naam is Michaela, 22 jaar, 5e jaars student Geneeskunde en ik wil er voordat ik aan mijn laatste jaar van mijn studie begin nog even tussenuit! Omdat ik mijn reisavonturen graag wil delen en ook in verband met een stuk veiligheid lijkt het me leuk om met zn 2en te reizen! Ik sta ook open voor andere reisplannen; 1,5 jaar geleden heb ik al 4 maanden in India en Nepal gereisd en stage gelopen!

Als je dit iets lijkt of je meer wilt weten over de reis of over mij hoor ik graag van je!

Groetjes,

Michaela

Hoi,

Ik wil graag eind 2010, begin 2011 vrijwilligerswerk gaan doen in of Afrika of Nepal.
Ik wil graag in een weeshuis gaan werken. Als het een beetje over een komt dan hoor ik graag van je.

Gr Manon

Hoi Manon,

Leuk dat je reageert! Ik zat zelf in eerste instantie te denken aan vrijwilligerswerk in een wildlife-park, maar sta zoals gezegd open voor alles!

Misschien kun je iets meer over jou en je plannen vertellen? Hoe oud ben je en wat doe je in het dagelijks leven? Hoe lang wilde je gaan reizen en wat zijn je plannen tot nu toe? En heb je al eerder gereisd?

Groetjes,

Michaela

Heeeey,

ik wil ook een jaartje “pauze” volgend jaar.
Ik speel al een tijdje met het idee om vrijwilligerswerk te gaan doen en dan het liefst iets met dieren… dus wild-life park spreekt me echt aan :slight_smile:

Heb je enig idee wanneer jij zou willen vertrekken en welke delen van afrika je zou willen zien?
Wou je vrijwilligerswerk doen via een organisatie? Welke?

Haha srry vr de vragen … ben enthousiast :slight_smile:

Ohja ik ben 21 jaar :wink:

Groetjes,
Stephanie

Hoi!
ik ben hedy, 23 jaar en wil ook graag naar (zuid) afrika!
Ik studeer rechten en studeer als alles goed gaat in augustus af. Ik woon momenteel nog thuis wat mij nu de mogelijkheid geeft om nog te gaan reizen voordat ik echt aan de slag ga en op mezelf ga wonen. Ik wil graag er nog even tussen uit nu het nog kan!

ik had zelf in gedachte om rond oktober te gaan voor een paar maanden. Het liefst zou ik ook een reismaatje hebben, om ervaringen te delen en idd wat je zegt ook ivm veiligheid, 2 weten meer dan 1. Ik dacht zelf aan een wildlife project en wel met leeuwen. Je schijnt dan voornamelijk met welpjes te werken, je moet ze voeden en letterlijk een moeder voor hen zijn. Ik hoor wel of je ook interesse hebt!
Maar ik sta ook open voor andere dingen!

Groetjes Hedy
Je kan me evt bereiken op [EMAIL=“hedydebloois@hotmail.com”]hedydebloois@hotmail.com

Hoi,

Ben net terug van een rondje West Afrika van 13 weken. Mijn 4x4 camper/vrachtwagen staat nog in Banjul. Zoek reisgenoot voor aankomende winter, ben nog niet uit welke landen. Eventueel intresse?

Cor van Kuijk

Hoi!

Aangezien ik in september/oktober/november geen onderwijs hoef te volgen, lijkt het mij de ideale periode om nog even naar het buitenland te gaan. Na een bachelor biomedische wetenschappen ga ik vanaf januari beginnen aan een master psychologie. Ik ben 22 jaar en woonachtig in Nijmegen.

Ik heb erg goede verhalen gehoord over Afrika en het lijkt mij fantastisch de cultuur te ontmoeten en mij in te zetten voor de natuur zoals in bijv een Wildlife park.

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen om te kijken wat er mogelijk is. Samen reizen en ervaringen meemaken is altijd leuker dan alleen!

Ik hoor het wel!

Marit