rondreis/vrijwilligerswerk afrika

Hallo allemaal!

graag zou ik in mei 2013 aantal weken of maanden vrijwilligerswerk willen doen in afrika!
In april studeer ik af als hbo verpleegkunde ben 23 jaar en het lijkt mij een mooie ervaring om er tussen uit te gaan!
Ik ben daarom op zoek naar een reispartner om een reis mee te plannen!

Als dit je aanspreekt mail dan ! Lissebezemer@live.nl

Hallo Lisse,

Ik ga voor 4,5 maand naar Afrika ik zou het leuk vinden om nog een reis maatje te hebben… Contact mij @ charlotte_geluk5@hotmail.com

Hey Lisse,

Ik ben ook nog op zoek naar een leuke reisgenoot om mee rond te trekken of vrijwilligerswerk te doen in Afrika.
Ik begin in september met een nieuwe opleiding dus tussen nu en september ga ik graag een keer op reis om meer van de wereld te kunnen ontdekken. Verder heb ik nog geen concrete plannen wanneer, hoelang, wat en waar. Maar een beetje rondtrekken, safari, natuur en het ontwikkelingswerk spreekt me erg aan. Ik ben zelf 18 jaar en gestopt met mijn studie wat ook de reden is dat nu het moment is om zoiets te kunnen doen!
Ik hoor graag van je
Gr natascha poels

Hey Lisse,

ook mij lijkt het erg leuk om naar Afrika te gaan om vrijwilligerswerk te gaan uitvoeren.
Ik ben 21 jaar en heb net mijn bachelor behaald aan de RUG in Groningen van communicatiewetenschappen.
Zoek me maar op op Facebook of stuur een mailtje naar sophyosvan@hotmail.com
Groetjes sophie van os