Hoi ik zal me even voorstellen: ik ben Debbie 21 jaar en werkzaam als verpleegkundige in een ziekenhuis.
Ik wil heel graag ontwikkelingswerk uitvoeren als verpleegkundige in azie: inenten, verpleegtechnische handelingen, assisteren bij verloskundige, basiszorg, voorlichting geven. Ik ben flexibel en super gemotiveerd en sta voor al het werk als verpleegkundige open.
Ik wil graag een andere cultuur leren kennen en dicht bij de bevolkin staan, daarom zou ik het leuk vinden om in gastgezin, geusthouse o.i.d te verblijven.
Nadat ik 4 -6 weken ontwikkelingswerk heb uitgevoerd wil ik nog graag 2 weken rondreizen.
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven, organisaties mij kunnen benaderen en dat ik iemand vindt die dezelfde uitdaging zoekt als ik!
als je geen ontwikkelingswerk uitvoert maar wel een klein reisje (2 weken) wil maken in azie, laat het mij dan ook weten!
Destination Indonesia is een bemiddelingsbureau en helpt je bij het vinden van een geschikte stageplaats, afstudeeropdracht of vrijwilligersplaats die aan jouw eisen voldoet.
Destination Indonesia
Bemiddelt in het zoeken naar een geschikte stageplaats, afstudeeropdracht of vrijwillgersplaats
Bemiddelt in huisvesting
Bemiddelt in vervoer
Biedt ondersteuning bij het regelen van ticket en visum
Zorgt ervoor dat je wordt opgehaald van het vliegveld en helpt je de omgeving te ontdekken
Verzorgt een introductiedag bij het bedrijf
Is 24-uur bereikbaar in Indonesië
Biedt alle nodige informatie voor vertrek en ter plekke
optie 2
een andere optie is contact opnemen met stichting lombokcare
deze stichting is al jaren actief op lombok in allerlei maatschappelijke projecten. (scholing,waterprojecten,gehandicaptenzorg,medische hulp)