Vrijwilligerswerk Azie gezocht

Hoi,

Wie heeft ervaringen met vrijwilligerswerk in Azie?
Ik wil als ik over een aantal weken afgestudeerd ben als arts een aantal maanden richting Cambodja, Laos en Vietnam reizen en daar ook een tijdje vrijwilligerswerk doen. Liefst medisch, maar dat mag ook gezondheidsvoorlichting, vaccineren of zoiets zijn. Alle tips zijn welkom!
Bedankt!

groetjes, Mirelle

Hello Mirelle,

Ik ben Genaro. Ik ben van plan om eind juli naar nederland af te reizen. Ik zou ook graag van daaruit vrijwilligers werk voor ongeveer 8 weken willen doen in een van de aziatische landen. Mischien kunnen we samen op pad. Je kan mij contacten via:
[EMAIL=“genaro_king@hotmail.com”]genaro_king@hotmail.com
of
(+597)8636013

Tot dan Genaro


Oeps… kom er nu achter dat het bericht al een hele tijd terug geplaatst is…haha achja hebben anderen er misschien toch nog wat aan!? :wink:


Hoi,

zelf heb ik geen ervaring met vrijwilligerswerk in de medische sector in Azië. Wel heb ik twee weken engelse les gegeven in Thailand.

Echter ik ben tijdens mijn zoektocht naar geschikte plekken/organisaties wel het een en ander tegengekomen… hier een aantal mogelijkheden/ideeën, waarbij ook zeker mensen op medisch gebied nodig zijn:

Vrijwillig Vietnam, Can Tho (Mekong Delta) - Vietnam
Kianh Foundation Charity, Hoi An - Vietnam
Humanitarian Services for Children of Vietnam, Hanoi - Vietnam
East Meets West Foundation, Vietnam

Pure for Kids, Cambodja

Hier kun je zelf ook nog veel meer vinden wat betreft projecten/organisaties/jobs etc. Handige site…

Succes met de voorbereidingen en ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Groetjes :wereld: