Reis je mee?!

Hallo Hallo!

Na vorig jaar door Thailand gereisd te hebben, ben is deze 22-jarige meid verkocht! Deze zomer zou ik graag nog een keer die kant op willen, bij voorkeur naar Laos/Cambodja/Vietnam of een mix van die landen.

Alleen… haar vriendinnen hebben geen geld, tijd, of mogen niet weg van de grote baas, en alleen is ook maar alleen…
Wie helpt mij de zomer door en springt mee het vliegtuig in om een maand rond te trekken?

Ben jij gezellig, flexibel en houd je van een goede mix van ontspanning, avontuur, steden, strand, natuur, mensen ontmoeten en kun je eind juli al weg?
Schroom je niet en laat wat van je horen! Je kunt me ook vinden op hyves (weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt!) onder de naam Kim Corinaldi.

Wie weet tot horens! Groetjes, Kim

Hoi Kim,
Ik heb toevallig ook vorig jaar door Thailand gereisd en ben ook verkocht! Ben nu ook van plan om in juli weer naar Bangkok te vliegen, om vervolgens Laos en Cambodja te bekijken. Ik wil dit zelf graag doen in combinatie met vrijwilligerswerk in Thailand of Cambodja…of waar ik iets vinden kan. Ik ben ook op zoek naar reisgenootjes!
Laten we even mailen.
p.s. ik werk in Utrecht ( als docent, en heb ook een jaar op de marnix academie gezeten!)

Groetjes Nienke

h