reis genootje gezocht

Hey,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben Manouk, 23 jaar en woon in Nijmegen.
Graag wil ik deze zomer vakantie voor ongeveer een maand naar Costa Rica. Ik weet dat het erg kort is, maar meer tijd heb ik gewoon niet.
Nu was mijn idee om alleen te gaan, maar ik zou het toch fijner vinden als er iemand is die met mij mee wilt. Het liefst wil ik vanuit San Jose richting Pavones reizen, en in die omgeving een beetje rond trekken.
Het maakt me niet uit als je bijvoorbeeld andere plannen hebt of een langere of kortere periode in Costa Rica wilt blijven, maar als we bijvoorbeeld de eerste 2 weken samen kunnen reizen, of een gedeelte van mijn reis, dat zou ik al fijn vinden.

Nou ik hoor het wel wie er geinteresseerd is,

groetjes manouk:wave:

Hoi, Manouk!

Dat is toevallig, ik kom echt NET terug uit Pavonnes. Daar oud en nieuw gevierd op de www.ranchoburica.com. Fantastische plek. Twintig Hollandse surf boys zijn de eigenaars en 1 daarvan, Rein, woont naast mij hier in San Jose. We gaan allebei regelmatig naar de rancho en dus naar Pavones dus laat het maar weten wanneer je weg wilt, misschien kun je wel mee. Ik organiseer zelf trouwens reizen die onder andere ook naar de rancho gaan. We zijn net vorig jaar begonnen. Als je daar meer over wilt weten, moet je maar eens kijken op www.edventure.biz.

Ed
ed@edventure.biz