Reis Galapagos + Ecudador

Hallo, ik ben een tijdje geleden naar De Galapagos Eilanden geweest en ik wil weten of er meerdere mensen daar ook zijn geweest. Mijn trip duurde 10 dagen waarvan de 1e 2 dagen en de laatste dag in Ecudador waren. We zijn met een kleine boot ‘De poseidon’ wezen varen rond de eilanden, we hebben veel mooie natuur gezien, dieren, grotten en veel gesnorkeld hert was een hele leuke reis en zeker een aanrader. Ik raad een kleinere boot aan want dan heb een kleinere groep met minder mensen. De vlucht die ik heb gemaakt heb ik natuurlijk meteen gerapporteerd aan www.vliegervaringen.com… Das ook een aanrader:wink:

Ik heb zoooo´n zin in mijn reis in September naar galapagos eilanden! Ik zal je laten weten hoe het was!

ik ben ook op de galapagos eilanden geweest. met een kleine boot the friendship. is primitief je moet niet al te veel eisend zijn. maar de reis was echt super mooi.

Hoi,

wij gaan vandaag in Quito een last-minute boeken naar de Galapagos. We gaan voor een 8-daagse ´cruise´ en daarna (of daarvoor) blijven we zelfstandig op Baltra om 3 dagen te duiken. Ik zal je laten weten wat onze bevindingen waren.

Hi allemaal!
Ik zou graag volgend jaar juni de galapagos willen bezoeken… ben al tijdje aan het zoeken naar een geschikte boot, maar is erg lastig kiezen. Hebben jullie tips waar jullie het geboekt hebben? en wat zijn verder aanraders in Ecuador? zou graag ook de walvissen willen spotten…

thanks!

groetjes,
Anouk