Tips voor trips naar de Galapagos eilanden?

Hoi,

Ik vertrek half november naar Ecuador en Peru en wil na een cursus Spaans van twee weken een trip van vijf dagen boeken naar de Galapagos eilanden. Heeft iemand goede ervaringen met een tourorganisatie in Quito of met een specifieke boot? Heb al begrepen dat je niet de goedkooptste boten moeten nemen omdat daar vaak wat aan mankeert. En weet ook iemand of je dit makkelijk ter plaatse kunt regelen of dat ik dan het risico loop dat alles al vol zit?

Hoor het graag!

groetjes Mirjam

Kijk maar eens op de site van www.bolletjeom.nl. Zij is net terug van een paar maanden Ecuador.
Hier kun je haar ervaringen ook lezen: http://bolletjeom.aroundtheglobe.nl/sterke-verhalen/

Ik ga zelf aanstaande woensdag voor een rondreis door Ecuador. Zelf doe ik de Galapagos niet. Een beetje te duur en ik heb slechts 3 weken i.p.v. 4 weken.

Hoi, ik heb goede ervaringen met Sharksky. Dat is een kleine reisorganisatie op de Galapagos, die bieden leuke dingen aan. Website is www. sharksky.com, een andere vrij complete site met veel kwaliteit links is www.mystartguide.com, die is door mij zelf samengesteld. Suc6 Johan

Ben zelf niet naar de Galapagos geweest, maar wel in Quito geweest en er is daar meer dan voldoende aanbod om een leuke trip naar de Galapagos te boeken. Vaak wat informatie inwinnen bij andere reizigers die zich op dat moment daar bevinden om te kijken waar je het beste kunt boeken. Veel plezier!