Reis door Canada en Alaska!

Hoi allemaal,

Ik ben Lara, 27 jaar, en werk op dit moment voor American Express in Brighton U.K.
Mijn plan is om komende zomer het roer even helemaal om te gooien en een paar maanden in mijn eentje door Alaska en Canada te trekken.
Het lijkt me een geweldige ervaring om daar niet alleen te reizen, maar ook mijn handen uit de mouwen te steken.
Het liefst zou ik dus een working holiday hebben waarbij ik reis en als vrijwilliger aan de slag kan op een farm/hotel/b&b … you name it.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weet iemand wat de beste manier van rondtrekken is? Ik zal in mijn eentje zijn, dus meestal afhankelijk van het openbaar vervoer; trein,bus,ferry etc.
Ik heb nog een paar maanden de tijd om voor te bereiden :slight_smile: maar alle tips zijn natuurlijk al van harte welkom!
veel groetjes, Lara

Hoi Lara,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie plannen om Alaska en Canada te bezoeken Lara,heb je ondertussen al het Amerika Forum alsook het Canada Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest.
Succ6 nog met de voorpret,Lara!
groet,georgessiam.

hoi georgessiam, dankje voor je reactie. Ik ben meteen even gaan rondneuzen en ben al een boel nuttige info tegen gekomen :slight_smile:
leuk en handig forum om wat voorkennis te vergaren. hartelijk dank!
Lara