Ik ben Sandra en ben 20 jaar. En ik ben opzoek naar een reisgenoot.
Ik wil graag in maart 2008 naar Azie gaan. Ik wil daar dan 3 maanden blijven. Ik weet nog niet precies welke landen maar wil sowieso naar Indonesie. Ik wil daar dan rondreizen en misschien vrijwilligers werk doen. Daarna wil ik voor 3 maanden naar Australie en daar wil ik dan rondreizen en zoveel mogelijk van het land zien en werken.
Ik ben dus op zoek naar iemand die met deze reis of een gedeelte daarvan met me mee wilt.
ik ga waarschijnlijk in juni reizen (ik heb dan vakantie van mijn werk). Ik zou wel heel graag in Indonesie willen reizen. Denk je dat je daar rond die tijd bent? Lijkt me leuk om het samen te doen! Bovendien is het daar misschien ook wel verstandig samen te reizen en niet alleen …
Ik, Bob 26 jaar, wil ook heel graag naar Indonesie. Ik wou graag in mei/juni die kant op gaan. Ik wil er graag naartoe omdat mijn opa en oma daar geboren zijn.
Ik zit nu momenteel in Australie, en ik vlieg dan vanaf Sydney.
Misschien dat we een gedeelte van de reis kunnen combineren?
Ik zit momenteel voor een aantal maanden in Indonesie, Yogyakarta om precies te zijn. Vanaf begin mei zou ik graag 9 weken willen reizen door Indonesie (Sumatra, West-Java, Sulawesi, Kalimantan, wat bounty-eilanden e.d.) en eventueel ook Maleisie. 12 juli moet ik in ieder geval weer terug zijn in Yogya.
Ik ben 24 jaar en overal voor in, vooral de afwisseling tussen avontuur, natuur, cultuur, chillen, uitgaan e.d. vind ik top! Daarnaast het liefst een beetje low-budget…
Wie weet dat we wat delen kunnen combineren?
Ben benieuwd!