Nee, ’t heeft geen zin om tweemaal hetzelfde werk te doen.
Wat ik bedoel is :
tussentijds of aan het einde van de trip de lijstjes met de door mij ingevoerde basisgegevens eens overlopen. De nominaties zijn per categorie ingevoerd (en beschikbaar) in volgorde van de respectieve posts op WW.
De gegevens tot/met 8 februari heb ik er overigens zelf al op gecontroleerd en zijn m.i. in orde.
Eén hik : ik kan die pdf-lijstjes niet met een PB doorsturen. Moet dus of via Zlata, of rechtstreeks voor zover jullie me via PB een mailadres bezorgen.
Heb een prachtig mailtje van LineC ontvangen met een pdf bestand van de tussenstand. Deze is inmiddels geplaatst in de Reis Awards rubriek: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=184674
Ook heeft Line een handig excel bestand gestuurd , waar in gewerkt kan worden , dus voor de uiteindelijke stand kunnen we die gebruiken. Wie gaat dit doen? Dan kan ik het naar de mail van diegene doorsturen.
Ik doe zometeen nog een persbericht eruit en een mailtje naar wat organisaties :D. En natuurlijk een nieuwtje over de tussenstand!
Euh … @Zlata : Wat bedoel je met : “waar in gewerkt kan worden , dus voor de uiteindelijke stand kunnen we die gebruiken” ?
Ik dacht gewoon door te gaan met wat ik begonnen ben :chin:.
De gegevens van het excel bestand komen uit mijn database bestandje (exportbewerking). Uiteraard, als iemand een foutje mocht bespeuren, hoor ik het graag. Zal ik dan ook meteen bijsturen …
Nieuwe stemmen verwerk ik sowieso verder in die database. Aan het einde van de rit kan ik dus up-to-date lijstjes bezorgen.
Maar de eindcontrole, die kan m.i. alleen door jou of een admin gebeuren, toch ?
Haha oh kan ook gewoon Line, ga gewoond door met wat je doet. bestand was goed in orde!
Nog een paar dagen om stemmen uit te brengen…!!! Ik zal morgen nog wel eventjes een nieuwtje erover plaatsen en een persbericht versturen. Verder zal ik in mijn handtekening nog eventjes een link naar de reis awards plaatsen.
Zijn er nog ideeën om die laatste dagen wat stemmers te lokken?
Mijn databasebestand & dus tellingen zijn up-to-date. Zondag 1 maart zend ik je het resultaat door.
Geen idee hoe Wereldwijzer bij een vorige gelegenheid de winnaars heeft uitgeloot.
Het makkelijkst is, denk ik, ‘ad random’ uit een Excel-lijstje van stemmers, met formule
=INDEX($A:$A;ASELECTTUSSEN(1;AANTALARG($A:$A));1). 't Volstaat dan om 10 maal op F9 te drukken. Bingo !
Dergelijk lijstje is zo uit de database gedistilleerd. Kan ik je desgewenst ook zondag al kant en klaar bezorgen. Het ‘ad random (F9)’ uitloten laat ik wel aan jou over ;).
Ah super dat alles al up to date is. En ad random selectie lijkt me een goed plan, dan zie ik het wel verschijnen! Super bedankt Line en ook Jenny, Jean-Michel en Cth4 voor het meedenken en helpen.
That’s it !
Zo even het resultaat van de eindtelling, tot/met 28 februari naar Zlata gemaild.
In mijn werkbestandje heb ik gecontroleerd op dubbele nominaties onder éénzelfde gebruikersnaam in dezelfde categorie. Verdere controle vergt echter adminrechten.