Reis Awards 2015: wie helpt er mee met organiseren?

Nee, ’t heeft geen zin om tweemaal hetzelfde werk te doen.

Wat ik bedoel is :
tussentijds of aan het einde van de trip de lijstjes met de door mij ingevoerde basisgegevens eens overlopen. De nominaties zijn per categorie ingevoerd (en beschikbaar) in volgorde van de respectieve posts op WW.

De gegevens tot/met 8 februari heb ik er overigens zelf al op gecontroleerd en zijn m.i. in orde.

Eén hik : ik kan die pdf-lijstjes niet met een PB doorsturen. Moet dus of via Zlata, of rechtstreeks voor zover jullie me via PB een mailadres bezorgen.

118 forumleden hebben één of meer stemmen uitgebracht, goed voor 407 nominaties tot dusver.

[TABLE=“width: 625”]

Categorie

Nominaties

Aantal verschillende

Favoriete Reisbestemming 2015

85

Reisbestemmingen

35

Favoriete Stedentrip Bestemming 2015

51

Stedentrip Bestemmingen

29

Favoriete Luchtvaartmaatschappij 2015

34

Luchtvaartmaatschappijen

14

Favoriete Luchthaven 2015

44

Luchthavens

19

Favoriete Reisorganisatie 2015

17

Reisorganisaties

12

Favoriete Reisorganisatie Groepsrondreizen 2015

24

Reisorganisaties Groepsrondreizen

10

Favoriete Reisorganisatie Zonvakanties 2015

13

Reisorganisaties Zonvakanties

11

Favoriete Reisorganisatie Vrijwilligerswerk 2015

18

Reisorganisaties Vrijwilligerswerk

9

Favoriete Reisorganisatie Taalreizen 2015

18

Reisorganisaties Taalreizen

5

Favoriete Reisgids Serie 2015

29

Reisgids Series

9

Favoriete Reisapp 2015

30

Reisapps

7

Favoriete Facebook Reispagina 2015

11

Facebook Reispagina’s

10

Favoriete YouTube Reiskanaal 2015

10

YouTube Reiskanalen

6

Favoriete Reisfotografie Cameramerk 2015

23

Reisfotografie Cameramerken

7

[/TABLE]

@Zlata : de gedetailleerde tussenscore volgt zo dadelijk per mail.

You are the greates Line!

Heb een prachtig mailtje van LineC ontvangen met een pdf bestand van de tussenstand. Deze is inmiddels geplaatst in de Reis Awards rubriek: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=184674

Ook heeft Line een handig excel bestand gestuurd , waar in gewerkt kan worden , dus voor de uiteindelijke stand kunnen we die gebruiken. Wie gaat dit doen? Dan kan ik het naar de mail van diegene doorsturen.

Ik doe zometeen nog een persbericht eruit en een mailtje naar wat organisaties :D. En natuurlijk een nieuwtje over de tussenstand!

Euh … @Zlata : Wat bedoel je met : “waar in gewerkt kan worden , dus voor de uiteindelijke stand kunnen we die gebruiken” ?

Ik dacht gewoon door te gaan met wat ik begonnen ben :chin:.

De gegevens van het excel bestand komen uit mijn database bestandje (exportbewerking). Uiteraard, als iemand een foutje mocht bespeuren, hoor ik het graag. Zal ik dan ook meteen bijsturen …

Nieuwe stemmen verwerk ik sowieso verder in die database. Aan het einde van de rit kan ik dus up-to-date lijstjes bezorgen.

Maar de eindcontrole, die kan m.i. alleen door jou of een admin gebeuren, toch ?

Haha oh kan ook gewoon Line, ga gewoond door met wat je doet. bestand was goed in orde!

Nog een paar dagen om stemmen uit te brengen…!!! Ik zal morgen nog wel eventjes een nieuwtje erover plaatsen en een persbericht versturen. Verder zal ik in mijn handtekening nog eventjes een link naar de reis awards plaatsen.

Zijn er nog ideeën om die laatste dagen wat stemmers te lokken?

Oké, doe ik …

Lukt het Line met de tellingen van het weekend? Jean-Michel had aangeboden om te helpen namelijk ( dankuu!)!

En er worden 10 premium reisaccounts verloot onder de stemmers, maar hoe gaan we bepalen wie deze wint?

Alle namen op een briefjes schrijven, in een bak gooien, 10 briefjes eruit.

Namen nummeren en een online number generator (even googelen) 10 nummers laten trekken.

1 like

Mijn databasebestand & dus tellingen zijn up-to-date. Zondag 1 maart zend ik je het resultaat door.

Geen idee hoe Wereldwijzer bij een vorige gelegenheid de winnaars heeft uitgeloot.

Het makkelijkst is, denk ik, ‘ad random’ uit een Excel-lijstje van stemmers, met formule
=INDEX($A:$A;ASELECTTUSSEN(1;AANTALARG($A:$A));1). 't Volstaat dan om 10 maal op F9 te drukken. Bingo !

Dergelijk lijstje is zo uit de database gedistilleerd. Kan ik je desgewenst ook zondag al kant en klaar bezorgen. Het ‘ad random (F9)’ uitloten laat ik wel aan jou over ;).

Ah super dat alles al up to date is. En ad random selectie lijkt me een goed plan, dan zie ik het wel verschijnen! Super bedankt Line en ook Jenny, Jean-Michel en Cth4 voor het meedenken en helpen.

That’s it !
Zo even het resultaat van de eindtelling, tot/met 28 februari naar Zlata gemaild.

In mijn werkbestandje heb ik gecontroleerd op dubbele nominaties onder éénzelfde gebruikersnaam in dezelfde categorie. Verdere controle vergt echter adminrechten.

1 like

Super! Ga ik morgen dan even verder mee aan de slag. Thanks!