Regenseizoen

Hallo mensen,

Wij willen in juni naar Thailand gaan, 1 probleempje… het is regenseizoen…:chin:…

Is dit aan te raden om te gaan, of niet? We willen naar Bangkok, Phuket, Ko Samui, Ko Phangan…

Regent het heel veel, is het erg bewolkt… en is er wel genoeg zon??

Ik hoor het graag van jullie!!:vak02:

op koh samui is het regenseizoen in oktober dus geen probleem
groetjes riekie

Wij gaan ook in juni, net als vorig jaar. Regenseizoen valt dan reuze mee, bijna geen regen gehad. En als het 'n keer regent, is het ook zo voorbij en schijnt de zon weer volop,(niet zoals hier in Ned!. en het blijft warm…) don’t worry…
groetjes en alvast 'n mooie vakantie!
latomba

Ik denk dat ik het tot nu toe altijd getroffen heb; de langstdurende bui heeft een halve dag geduurd. Laat je niet gek maken - in het groene seizoen is Thailand op zijn mooist.

Groet,
Joe

Oke! Ik heb er iig heeeeel veel zin in! Zon of geen zon!!

Thanks!

Hallo,

Ik ben er al vaak geweest in Mei, Juni en Juli en regen het kan wel eens een paar uur flink regenen en daarna trekt het weer open. Ik denk dat we in 1 maand dat we op koh tao hebben gezetten 6 keer regen hebben gehad.

gr van Moira

Goed te lezen allemaal. Ik vroeg me dit ook nog wel af. Nog 2 weken en dan zit ik in Thailand voor het eerst!!!

Hallo,

Veel plezier je zal verliefd worden op het land.

gr van Moira

Hi bitchy,
Leuk om te lezen dat je ook bijna naar ons favouriete land Thailand gaat, wijzelf gaan 23 juni, heerlijk vooruitzicht. Ik las dat je voor de 1e keer gaat, spannend, maar je gaat echt nog wel vaker, je raakt er zo verliefd op, net als wij. Het land van alle mogelijkheden. Wat ik je zeker aan kan raden is als je in Bangkok bent en je enige tijd daar moet overbruggen eer je verder gaat reizen ofzo, neem vanaf je hotel de taxi naar het MBK-Center. Megagroot gebouw met zo’n 8 verdiepingen, waar je echt vanalles kunt kopen, zien, doen en lekker eten(!), er zit zelfs 'n bioskoop in & speelhal. Verdieping vol met souveniers etc, andere verdiepingen met kleding mobieltjes, computers, je kan er vandaar naar huis internetten, emailen enz.kortom echt van alles & heel belangrijk, lekkere wat koelere temperatuur, om even uit de hitte van buiten te zijn, om even bij te komen, net zoals de tientallen 7-eleven winkeltjes die je overal tegen komt, heerlijk om even af te koelen. En als je de taxi neemt, altijd visitekaartje van je hotel meenemen en aan de chauffeur laten zien als je terug wilt naar je hotel, want hun engels is niet al te best. Dus, dit was de MBK-tip, echt 'n aanrader! Fijne vakantie toegewenst!
groetjes latomba