regels intree u.s.a.?

Hello,
Ik wil dit jaar graag voor 3 maanden rondreizen in amerika.
Ik ga de grens over vanuit Toronto, Canada.
Wat zijn de eisen om amerika binnen te komen?
Ik heb op internet gezocht maar kan niet veel vinden. De ambassade heb ik gebeld maar die zeggen weer dat ik het consulat moet bellen, dit kost 15 euro per telefoontje.
Ik hoorde dat je in iedergeval een return ticket moet hebben om het land binnen te komen. Telt een return ticket naar Mexico ook mee?

Probeer de beide onderstaande url’s eens . De ene in het nederlands en de andere in het engels

http://www.travel.state.gov/visa/temp/without/without_1990.html

Ja een retourticket naar Mexico telt wel mee. Maar je moet er dan heel goed voor zorgen dat wanneer je de grens van de US met Mexico overgaat over land, bus of auto, je je als het ware moet “uitchecken”. Zodat wordt vastgelegd dat je echt de US hebt verlaten. Dit gebeurt of bij een beambte of bij een soort van “uitcheckapparaat”. Mocht je niets zien of er gebeurt niets. Altijd vragen voor dit !! Je hebt anders geen bewijs dat je de US bent uitgegaan.

Doe je dit niet en je gaat de volgende keer weer naar de US dan kom je er niet in omdat je volgens hun gegevens je nooit hebt “uitgecheckt” uit het land en er volgens hun systeem nog steeds gewoon bent! Hier doen ze echt heel moeilijk over.