Reclamebord Buenos Aires

Een oproepje voor mensen die binnenkort naar het internationale vliegveld van Buenos Aires zullen gaan. Wanneer je het vliegveld op komt rijden staat er een groot bord aan de weg, een reclamebord van een voor mij onbekend merk. Er staat in diverse talen fijne reis op vermeld. Ik zat dromerig in de taxi naar buiten te kijken toen ik het bord opeens zag. Ik enthousiast kijken of er ook in het nederlands fijne reis op stond. Stond er dus tussen **goede oude. **Een dikke vette spelfout dus! Het is best genant want iedereen kan het bord zien. Ik was te laat om mijn camera te pakken aangezien deze ver opgeborgen zat. Hierbij voor diegene die het bord nog tegenkomt. Zou je alsjeblieft een foto van dit bord willen maken?

Hoe komt die spelfout? Voor spaans sprekende mensen is dit simpel: viaja is reis. Viajo is oud. Ik denk dat er een fout is gemaakt op de internet-vertaalmachine.

Hopelijk staat het bord er nog!

Viejo = oud

viaje=reis

Ik ga volgende week dinsdag klanten ophalen. Als ik eraan denk en het zie, zal ik een fotootje maken en plaatsen :foto:

Dat reclamebord staat er vast nog :zon02:

En? Heb je hem gezien?

Vergeten :frowning: De 13e gaan we terug, maar we landen ´s ochtends op Ezeiza- een nachtvlucht en vliegen verder vanaf Aeroparque, maar ik betwijfel of ik er op dat momento aan denk met mijn slaperige hoofd :slight_smile:

Oo okee, geen probleem! Ik zal niet veel vliegen want ik ben namelijk met de PRO op campagne!