Reclame villa's

De laatste tijd hebben eigenaren van villa’s in Indonesie (met name in Bali) de weg naar het forum weer gevonden. Voegt een villa in Bali wat toe in een topic over Flores?

Is het niet mogelijk om een subforum te maken voor mensen die hun eigen toko willen promoten, zodat andere topics schoon blijven? Goede wijn behoeft geen krans, dus waarom (gratis) reclame maken voor jezelf?

Hi Jenny, begrip voor je standpunt en op zich een goed idee van een subforum.

Ik ben nieuw op dit forum en moet mijn weg nog vinden. Alhoewel ik natuurlijk mijn villa’s best wil promoten, niet alleen als verhuurder maar ook als ontwerper van deze villa’s , is het zeker niet de bedoeling om dit als enige naar voren te brengen.

Een villa in Bali voegt niks toe aan een topic over Flores, maar het zijn alleen linkjes onder een verhaal over Flores.

Vier jaar leven, wonen en werken op Bali, met een dochter op een Balinese school levert informatie op over de streek waar we verblijven. We hebben tevens als doel om zoveel mogelijk van Azië te zien.

Ik zal de linkjes in het vervolg verduidelijken.

Zie www.balivilla.nl en www.bali-beach-villa.com voor commerciële verhuur van Villa’s van ons in Noord Bali.

Ik weet niet of dit in overeenstemming is met de regels van dit forum, anders laat het me even weten. Ik ben nog op zoek gegaan naar de voorwaarden van dit forum, maar heb die helaas niet kunnen vinden.

Overigens mooie foto’s uit Azië van jouw reizen.

Ik loop hier al heel lang rond, en heb ook nog nooit ergens de regels kunnen vinden :wink:

Ik ben hier geen beheerder, wellicht kan Ketut je helpen? Of kun je een vraag stellen in de helpdesk? Er worden hier vaak alleen links gepost, zonder dat mensen informatie geven, en ik stoor me daar soms aan. Met name omdat informatieve berichten van niet-commerciële mensen ondergesneeuwd raken. En met mij stoort dit vele anderen - vandaar deze opmerking. (Jij geeft overigens wel info.)

Hoi Jenny,

goed idee! Ik heb het verzoek bij de redactie neegelegd.

Marja,

ik heb het halve forum afgespeurd maar kan de (volledige) forumregels ook niet vinden. Bij het Griekenlandforum stonden wel de meest essentiële. Dus maar even gekopieerd:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=112885

Groetjes

Ketut en Jenny,

Bedankt voor jullie reactie en ik zal zeker het eventuele subforum in de gaten houden. Hopelijk komt er een positieve reactie op het verzoek van Jenny.

Toch zou ik graag willen weten ( en daarbij wil ik niemand voor het hoofd stoten) wat in dit forum al dan niet mag op het gebied van linken naar eigen websites. Dit los van alle voorwaarden die op schrift staan, want dat gaat dagen werk en een hoop irritatie kosten, maar als een gentlemen agreement.

Ik begrijp uit de forumregels van Griekenland dat wanneer het gaat om specifiek reclame maken van voor commerciële doeleinden het verboden is. Alle begrip hiervoor.

Is het geoorloofd om de linkjes onderaan een persoonlijk stuk inhoudelijke tekst, te gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

@ Ketut: zoals je weet ben ik in november verbannen omdat ik een aantal keer vroeg naar duidelijkheid en regels. Ik heb van Jurjen een aantal keer gehoord dat hij de regels geschreven zou hebben. Heb je hem ernaar gevraagd?

(Het draadje wat ik daarover geopend had, is helaas gesloten. De redactie had de zaak afgehandeld. Voor mij zijn er echter nog steeds onduidelijkheden, en blijkbaar ook voor anderen.)

@ Jenny

ik zal het even aan hem vragen want ik ben nu toch ook wel benieuwd waar de volledige forumregels te vinden zijn.

@ Marja

ja dit is toegestaan. Het makkelijkst is dit te doen dmv een handtekening. Dit kun je instellen bij “Instellingen” in je persoonlijk menu bijna bovenaan iedere pagina in de grijze balk.

Groetjes

Ketut, bedankt voor je antwoord en hulp.

Marja, je kunt je villa in dit subforum aanbieden.

Ziet er mooi uit trouwens!!

Jenny,

ik heb deze alvast voor je. De vraag of er nog meer zijn staat uit!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=9185

Groetjes

1 like