Recente ervaringen Aeroflot

Hallo allemaal,

Ik vraag me af of iemand recente ervaringen heeft over het vliegen met Aeroflot. Ik heb hier al gezocht maar kom oudere reacties tegen (en die waren niet altijd even best).
Ik wil volgend jaar april naar Vietnam en iedere keer komt Aeroflot toch weer als voordelig (prijs en reistijd) uit de bus.

Denise

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=156227&highlight=Aeroflot

Deze reacties zijn nog geen week oud.

Bedankt Jenny,

Heb ik over het hoofd gezien. Toch nog maar eens een keer over denken of ik niet beter wat meer kan betalen lol.

Groetjes, Denise

Eindelijk mijn tickets geboekt en de keus is toch gevallen op Singapore Airlines die een leuke aanbieding hadden waarbij ze maar een paar tientjes per ticket duurder waren ( € 44,= om precies te zijn) dan Aeroflot. Wel is de reisduur heen 19,30 uur en terug 23,30 uur maar dat hebben we er voor over!

Hoi Denise,

Ik ben een aeroflotter van het eerste uur d.w.z. mijn eerste vlucht met Aeroflot was in 1988 en daarna nog vele malen naar Bulgarije, Rusland etc.
In de laatste jaren is het aantal Aeroflot toestellen sterk toegenomen met europese en amerikaanse toestellen met name t.g.v. de vele reizen van russen naar zonnige bestemmingen buiten de voormalige sovjet landen.
De gemiddelde internationale air rating zit op 7 op een schaal van 10 dus niet al te slecht.

Hallo Globalwanderer,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen mijn vliegtickets geboekt en het is Singapore Airlines geworden. Maar als die niet toevallig een aanbieding hadden gehad dan was ik waarschijnlijk toch voor Aeroflot gegaan.
Waar ik ook vooral aan twijfelde was de korte periode tussen de twee vluchten (1 uur en 45 minuten), hoorde van veel mensen dat ze hun volgende vlucht mistten!

Groetjes, Denise