Re: Informatie over busvervoer in Nieuw-Zeeland

He Cyriellie!

Mijn naam is Kimi Boes en ik wou een update geven voor jouw lijst van bustouren :slight_smile: Als dit natuurlijk mogelijk is.

Ik heb een hele tijd voor Stray gewerkt. Na lange tijd in hun office en vele malen NZ gezien te hebben, hebben ik en een vriend, die 4 jaar bij Stray heeft gewerkt, Bacon and Eggs Tours opgericht. Wij houden beiden van reizen en vinden het heerlijk om met een gezellige groep mensen ons favoriete land te kunnen zien. Bacon and Eggs Tours is een 25 dagen tour met maximaal 1o personen, waar transport, verblijf en ontbijt/avondeten zijn inbegrepen. Wij doen dit echt voor ons plezier en willen onze klanten een echt NZ ervaring geven. Wij verblijfen in hostels en kamperen op de meest afgelegen plekken om weg te komen van Stray, Kiwi en al die andere toeristische touren. Om exclusief te blijven bieden we deze zomer 3 tours aan, 7 januari, 4 februari en 3 maart vertrekken we vanuit Auckland om een gezellig tijd met like-minded people in NZ te verbrengen.
Geen commerciele bustour maar een lekker gezellige beleving met een Kiwi en een Dutchy :slight_smile:

Ik wou je deze informatie geven omdat ik helaas, na lange tijd in NZ geweest te zijn, moet concluderen dat mensen steeds meer alleen de commerciele/toeristische kant van dit prachtige land zien. Bacon and Eggs is een ongelooflijke beleefnis die ook bij Kiwi’s naar huis gaat, het boeren leven leert kennen en op secret spots komt. Bacon and Eggs is een hobby om mensen onze liefde voor het land te laten beleven :slight_smile:

Ik hoop dat wij ook op deze lijst kunnen komen omdat wij echt een geweldige tour zijn om te doen en plezier, lachen en adembenemende momenten willen creeren voor onze mede-reizigers :slight_smile:

Dank je wel!!!
LG, Kimi

ps.op het moment maken wij een nieuwe website maar ons blog geeft alle info nodig.

Ik denk dat je jezelf hier al een mooiere introductie geeft dan dat ik voor je zou kunnen doen. :wink:

Dank je wel :slight_smile:

Het is echt niet mijn bedoeling om hier een advertentie te zetten. Ik ben echt op zoek naar mensen die graag met mij rond NZ reizen :slight_smile: