ik ben 62 en vrouw ( het zou handig zijn als men de leeftijd meteen meldt) en ik wil graag naar
New Zeeland in januari. Graag samen met iemand. low budget. Maar niet te dol.
Ik ben nog goed ter been en in alles en nogwat geinteresseerd,
Ook vrolijk en makkelijk. /Vooral de natuur interesseert mij!.
!
He hallo!
Ten eerste vind ik het geweldig dat u voor Nieuw Zeeland gekozen heeft, geweldig land met een prachtige natuur en hele lieve mensen.
Ik kan u geen individuele reis genoot aanbieden maar kan u wel informeren over Bacon and Eggs Tours. Ik regel een 25 daagse tour door Nieuw Zeeland met kamperen en verblijf in hostels. Met maximaal 10 mensen rijden we met een bus door Nieuw Zeeland en leert u veel over de Maori cultuur en de natuur. Ik ben een Kiwi bus chaffeur met veel ervaring en de tour is echt de moeite waar om te doen. Het is niet alleen voor ‘jonge’ mensen gemaakt. Vorig jaar was onze oudste reiziger 76 jaar ![]()
Ik weet niet of dit iets voor u is maar meer informatie kunt u vinden op www.baconandeggstours.com of u kunt mij emailen. Voor mij is het altijd weer leuk om Nederlanders te begroeten in mijn favoriete land!
Groetjes, Kimi
hallo, wat leuk! jammer genoeg kan ik dan niet mee, want dan ben ik nog in India, maar ik wil graag contact met jou omdat ik vermoed dat dit niet je laatste grote reis zal zijn. Ik zoek ook een reisgenoot, vrouw, beetje mijn leeftijd ( ik ben 64) , reis veel, vaak alleen en graag over de hele wereld. Het zou leuk zijn iemand te ontmoeten om wellicht over volgende reizen te praten en plannen te smeden! groet, anouska (escorpio@live.nl)
Hallo Kimi,
Is Bacon and Eggs Tours alleen voor ouderen? Ik ben 36…
Groetjes
Sandra
Hallo iedereen!
Bedankt voor de interesse!
Bacon and Eggs Tours is voor mensen tussen de 25 - 100 maar de meeste zullen toch wel tussen de 25 en 40 zijn. De hele tour kan je zelf aanpassen, wil jij niet uit een vliegtuig springen en ben je meer de natuur genieter dan is dat totaal geen probleem! De plaatsen waar we verblijven zijn geschicht voor iedereen, de route ertussen ook en de activiteiten kun je zelf uitzoeken tijdens de tour. Er is dus echt voor iedereen iets en daarom is het ook mogelijk voor iedereen om mee te reizen. Ik moet alleen wel zeggen dat wij misschien niet de beste tour zijn voor jonge mensen die willen feesten en iedere dag uitgaan. We gaan voor natuur, cultuur en avondtuur en blijven misschien vaker met een wijntje/biertje/cider bij het kampvuur zitten.
Wij zijn zelf mensen die graag van de natuur genieten en ook op dit deel van NZ de nadruk leggen. Wanneer je geinteresseerd bent om het ‘echte’ Nieuw Zeeland te ontdekken met je eigen Kiwi guide die jou alles over het land kan vertellen dan is dit echt een tour voor jou! Leeftijden gaan altijd goed samen als je samen maar de zelfde interessen hebt. BTW, vorig jaar hadden we een 76 jarige vrouw in een groep van mensen tussen de 19-32. Het grappige was dat zij op deze trip de enige was die een skydive deed
Alles is dus mogelijk!
Ik hoop dat ik jullie hier mee geholpen heb en jullie kan begroeten om een van onze touren in het land van de lange witte wolk!
Groetjes, Kimi
Hallo Pelstar,
Wat jammer voor mij (vrouw, 60 jaar) dat je het komende jaar al naar Nieuw Zeeland gaat. Ik reis graag en zeker na het berichtje van Kimiboes lijkt Nieuw Zeeland me een interessant land om te bezoeken. Maar helaas, voor februari en maart zijn er al vaste plannen, januari wil ik dus gewoon thuis zijn. Overigens, ik ben bezig een groepje van reislustigen te formeren. Voor alleengaanden, maar ook voor mensen wiens man of vrouw liever niet mee op reis gaan. Het is handig en leuk als je een groep reislustigen kent waar je eventueel uit kunt putten. Iets voor jou ?
Elmee