Ik heb geen last van die koorts. :o
Heeft iemand van jullie trouwens de film “Les Misérables” gezien?
Neen Daniella, is niet mijn genre van films!
Had gisteren nog de Devil Inside bekeken op het filmkanaal.
Nee, die heb ik bewust laten lopen… Hou niet zo van musicals.
Ik realiseer me nu ook dat ik hier eigenlijk de enige vrouw ben, en Les Misérables is nou ook niet echt een ‘mannenfilm’. ![]()
Huh?!?! Ga jij in hokjes denken?
![]()
Nah, nee hoor… Maar ik nam het zomaar aan. ![]()
Ik heb de film gezien in de bioscoop, alle vrouwen zaten met zakdoekjes en te sniffen.
Geen idee waar ik het anders zou moeten vragen, maar waarom is er geen onderdeel op het forum over Finland?
Hoi Mattie,
Nou momenteel hebben we nog geen Finlandforum hier op wereldwijzer.
Indien je interesse hebt om het Finlandforum te beheren dan kan je altijd een berichtje plaatsen in de “helpdesk” reisforum aanvragen zie link :
Vermeld in je berichtjes wat je relatie is met het land/thema (in dit geval Finland)
Voornamelijk benieuwd omdat ik wat informatie over bezienswaardigheden in het land zocht, aangezien er over 5 maanden een trip staat gepland richting Noorwegen, Zweden en Finland. Dus niet zo zeer een relatie met het land, toch bedankt voor de informatie!
Als je er een berichtje over plaatst is er misschien iemand anders die wél een relatie met het land heeft, en zo forumbeheerder van een eventueel Finland Forum wil worden.
@mattie010: 5 maanden Scandinavië… Ikke wil ook! ![]()
over 5 maanden Theiz…
Excuus!
Ha ha! (De wens is de vader der gedachte)
Denk dat ik Scandinavië jaartje oversla dit jaar. Even tijd voor een jaartje iets anders. Tikje jammer dat Ierland zo duur is om met caravan te komen want dat blijft toch ook fantastisch!
Ik begrijp die Scandinavië gevoelens hoor… ![]()
Is Schotland geen leuk alternatief voor Ierland dan?
Haha 5 maanden zou ik wel willen inderdaad, maar het wordt minstens 6 weken, dat dan weer wel.
Bedankt voor de adviezen!
Zou de griep heeft ook toegeslagen bij georgessiam,voel me slapjes en zal vandaag niet veel aanwezig zijn op wereldwijzer!
Maak er nog een gezellige dag van !
Beterschap dan, dat je je maar snel weer gezond mag voelen!
Beterschap Georges!
Nou bedankt Zaan,
Had vanmiddag nog een uurtje of 4 in mijn bed gelegen,ben nu ff online(admin taken etc…)
Had vanmorgend mijn temperatuur gemeten en ik had 38,7° koorts,nu is hij wat gezakt,maar voel me nog altijd ellendig en futloos.
Tot straks misschien ,of tot morgen Zaan!