Geeft niets hoor, ik heb evengoed gewoon kunnen slapen. ![]()
Hoi Daniella,
Het weekend naderd met rasse schreden,heb je plannen of gewoon gezellig thuisblijven?
Nog 2 nachtjes werken en we zijn thuis op maandag.
Ik moet nogal wat voor school doen en opruimen, dus dat ga ik eerst allemaal doen. ![]()
Nou ben juist wat gaan winkelen,wat is het buiten erg koud,dat beloofd voor vanavond als ik de nacht op moet gaan.
Ja, het is inderdaad best koud.
Zal blij zijn dat het maandag morgend (6:00am)is Daniella,ben al aan het werken van verleden maandag.
Geef mij maar de lekkere temperaturen van Thailand.(33°)
Koud, koud!? Moet je nu eens naar buiten gaan… ![]()
Zo ben vanmorgend ff geslipt met de wagen toen ik thuis kwam van het werk,gelukkig was er geen aankomende verkeer bij mij in de geburen.
Vanavond maar vooral vannacht zal het erg bibberen worden -5 a-6° helemaal niet plezant als je in zo’n temperaturen moet werken buiten !!
Maaruh… geen schade aan je auto?
Alleen een deuk in mijn bumper,moet morgen ff naar de garagist trouwens.
Dat valt dan gelukkig mee, hoewel de kosten daarvan tegenwoordig ook enorm op kunnen lopen ![]()
Nou zou het echt niet weten Zaan,hopelijk valt de schade wat mee.
En, viel het mee bij de garage, Georges?
Dat grapje ga me 200 euro kosten inbegrepen spuitwerk,Daniella!
Das een koopje Georges!
Of de schade was natuurlijk niet heel erg ![]()
Nou mijn schoonbroer is uitblutser in een garage,daarom dat ik goedkoop gesteld ben,Zaan !
En is het geen betere optie om dat “deukje” gewoon te laten zitten?? Bespaard je 200 Euro…
Das ook een optie Roland,maar het is al gebeurd,mijn wagentje is zo goed als nieuw ! (bijna)
Wat is het hier akelig stil in de kletstopic,is iedereen lekker aan het feesten?
Word er dit jaar een nieuwe 11stedentocht geschaatst in Nederland?
Elfstedenkoorts… Laten we het houden op: Dat zien we vanzelf! ![]()