re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Hatsa! En zo zitten we dan weer in …

http://c.dryicons.com/files/graphics_previews/2013.jpg

Hoi Daniella,zag dat je online bent hier op wwz,hoe was de overgang van oud naar nieuw verlopen,lekker gegeten en gedronken?
Ben je dan nadien stad ingetrokken om het vuurwerk te bewonderen?

Het is prima verlopen hoor, maar rustig. Ik heb alleen champagne gedronken om 00u, voor de rest appelsap. :wink:
Ik ben niet de stad in geweest, hier in de straat werd genoeg ‘fireworks’ afgestoken, dus ik heb het hier mogen aanschouwen.

En jij Georges?

Ik schrijf fireworks omdat ik die v-uurwerk emoticon irritant vind.

Nou Daniella,had tervoren een paar horrorfilms gehuurd en nadien bekeken op tv met een fles whisky (golden label) naast mij op tafel.(was wel nadien groggy)
Ben in mijn bed gekropen om 3:30am en ben wakker geworden om 10:00am.
Morgen woensdag nog wat inkopen doen (een nieuwe tefalpan kopen) donderdag moet ik weeral gaan werken ,zien er eerlijk gezegd tegen op.:slywink:

…en dan is het zomaar 2 januari :slight_smile:

¡FELIZ 2013 A TODOS! (beter laat dan nooit)

Hier in Sevilla was het een rustige jaarwisseling, minder vuurwerk dan afgelopen jaren.
Ik was zelf zwaar verkouden (opgelopen tijdens een volleybaltoernooi vrijdagavond) en had dit jaar ook geen vuurwerk gekocht. Lekker met de familie thuis gebleven en na de 12 druiven en de champagne redelijk vroeg naar bed met een groot pak zakdoeken.
In NL is er voor 75 miljoen euro de lucht in gegaan heb ik begrepen, 5 milj meer dan vorig jaar! Ook in NL is de crisis kennelijk voelbaar…

Hoi Roland (corberana) mag ik jou nog een prettige nieuwjaar toewensen!
Nou vele Nederlanders springen bij ons de grens over om vuurwerk te kopen,het zou goedkoper zijn plus meer variatie wat betreft het aanbod van soort vuurwerk.

Er scheen dit jaar ook veel illegaal v.uurwerk uit Polen te komen. Maar goed, er is wel degelijk een crisis en die is simpelweg te zien/te merken in andere branches. Ik zie om me heen zat mensen waarbij het wel degelijk voelbaar is. Maar goed, dit is een Reisforum, en om nu over de crisis te gaan discussiëren, wel of niet voelbaar, lijkt me niet relevant.

Ik wens jou, corberana, ook een gelukkig en gezond 2013 toe! :slight_smile:

Pfff… Eindelijk wakker, na de eerste nachtdienst van 2013.
Valt toch altijd weer zwaar na bijna 2 weken vrij.

Nou ik heb vandaag gewerkt van 7:30am tot 15:30pm en straks om 21:00pm kan ik ook de nacht op !
Dus slapen zal er niet inzitten vrees ik Zaan!

Das qua uren niet zo erg want de eerste dag maak je toch wel 20 uren of meer.
Maar 5 uur tussen 2 diensten in, is een beetje teveel van het goede.
Bij ons moet er minimaal 8 (slaap)uren tussen zitten.

Nou bij ons aan de spoorwegen kijken ze niet naar de gezondheid van de mensen.
Nu valt ook mijn avondplanning in het water,omdat ik gewoonlijk om 23pm chat met mijn Thaise vriendin.

Wist je dat niet van tevoren dan? Hebben ze bij de spoorwegen geen weekplanning ofzo??

Ik wist het pas 1 uur van tervoren dat ik de nacht op moet (geval van overmacht noemen ze dat!)

Hopelijk dat het knap geregeld is in een cao…

Arme mannen hier…

Valt best mee hoor, ik heb straks om 6:00 al weekend :wink:

Zo ben terug thuis,nog wat emails beantwoorden alsook wat surfen op wwz en daaarna mijn bedje in.(ben al op van donderdagmorgend 5:00am.

Das toch redelijk normaal voor een eerste nachtdienst?

ik moet gelukkig nog maar iets meer dan 1 uurtje, dan is het weekend.

weekend