re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Wat heb je in je schoentje gelegd Daniella? hopelijk krijg je veel lekkers van de sint !:smile:

Ik heb veel marsepein gehad van de Sint, omdat ik natuurlijk een mooie tekening voor hem had gemaakt! :hihi:

By the way: The time has come! Het ziet hier wit!

Phoe he, wat een sneeuw is er gevallen zeg… Hier in de Zaan toch zeker wel een hele centimeter :frowning:

Vaya zaan, pas maar op dat je niet insneeuwt, dat wordt ruimen straks!

Ach, het heeft wel vanaf vanmorgen gesneeuwd…

Weer bangmakerij op niks af…

Nou vanmorgend heeft het ook (rond 5:00am) gesneeuwd in het noorden van Antwerpen.
Ben maar wijselijk binnen gebleven,bang om te vallen en verkeerd terecht te komen(schouder)

En we zijn er al weer vanaf. Let it rain, let it rain, let it rain…

Nou momenteel in het noorden van Antwerpen is het ook duchtig aan het regenen Daniella!
Er staan ons nog koude dagen te wachten (eind van volgende week komen de temperaturen overdag niet meer boven 0

We zien het allemaal wel wat er komt. Ik las dat we vannacht ook weer sneeuw kunnen verwachten, dus ik zie het wel als ik morgen wakker word. :wink:

En, hoeveel is er in Alkmaar gevallen? Hier bijna niets…

Hier ook niet zoveel, ik heb precies één centimeter gemeten op de tuintafel.

Lawine gevaar!

Klopt. Met gevaar voor eigen leven heb ik de sneeuw en de kou getrotseerd, met de liniaal in m’n broekzak. Mijn vingers zijn er helaas afgevroren, dus ik moet met mijn tenen typen.

Dat van die liniaal mag je me even uitleggen en je hebt talent mbt teentypen!

Ik had de liniaal nodig om te meten (speciaal voor zaan), ik ben niet zo ster in schatten. :hihi:
En bedankt, het teentypen gaat me inderdaad redelijk af!

:cheer:

Zo kom ff piepen,moet zodadelijk naar de kinesist !
Wens jullie nog een prettige dag toe!

:wub:

Ah op die fiets!