re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Ik zit hier nu aan de cola, de kinderen liggen braaf te slapen. :hihi:

Alleen maar aan de cola Daniella? Ik durf er voor wedden dat er ook nog een pak chips dicht bij jou in de geburen ligt!:lol:
Nou zelf hou ik het op een kopje koffie,ben nu met een half oog een film aan het volgen op tv.

Hmja, ik had net inderdaad ook paprika chips! :redface:

Welke film kijk je, Georges?

the hills have eyes ! had hem al tervoren gezien! moet je maar eens downloaden en nadien je gedacht zeggen over deze film Daniella!

The Hills Have Eyes heb ik gezien, uit 2006. Het gaat over een gezin dat op reis is door de woestijn van New Mexico? Uiteindelijk gaat de auto natuurlijk kapot, en dan komen de gedrochten aankakken vanuit de heuvels. :wink:

Nou ik hou van horror Daniella !(vond het eerste deel nog altijd het beste!
[video=youtube_share;O76m3kpgPTQ]The Hills Have Eyes.TRAILER.2006 - YouTube

Dat was inderdaad een leuke film voor die tijd Georges.

:wink:

Fijne zondag allemaal! Heerlijk druilerig weer hier…

Straks gezellig Sinterklazen bij mijn schoonzus, perfect weer voor :smiley:

Inmiddels is het wel opgeknapt. Veel plezier met het Sinterklazen! :wink:

Goede morgend vrienden,het is zover in het noorden van Antwerpen begint de eerste sneeuw te vallen.
Dat word oppassen geblazen als je de weg op moet,rij voorzichtig!

Ok, dank je wel voor de tip Georges, ik ben gelukkig veilig op m´n werk gekomenlol2.

Ik woon een eindje bij Antwerpen vandaan, hier is het vooral nog gewoon nat. :smiley:

Morgen hebben we kans op wat sneeuw! (Hopen dat de goedheiligman niet van het dak glijdt).
Aan de NS zal het niet liggen, die heeft de dienstregeling al aangepast. Op vrijdag is er een nog grotere kans op sneeuw dat ook daadwerkelijk zal blijven liggen, 70% kans op meer dan 3 centimeter sneeuw! Hopelijk rijden de treinen dan nog, anders sta ik weer vast of kom ik überhaupt niet weg. :redface: Want wat was het? “Een paar centimeter sneeuw, betekent bij de NS een vertraging van een eeuw”.

Ben benieuwd…

Ik ook.

Nou moest in de namiddag op dokterscontrole in het ziekenhuis,ik dacht zal de bus nemen maar de bus kwam niet opdagen !
Het openbaar vervoer in Belgie is ook niet om naar huis te schrijven,Daniella!(geen informatie,men laat de mensen gewoon in de kou staan)

Hatelijk! Ik heb ook wel eens gehad dat de bus niet kwam inderdaad.

http://www.laco.eu/assets/images/Accomodaties/Oirschot/sint.jpg

Dag Sinterklaasje, dahag, dahag! Tot volgend jaar! :smiley: