:chin:Is er al iets meer bekend over de Azie dag in September? ivm met mijn agenda zou graag al wat meer vernemen.
groetjes fransjes:cheer:
Waar is die flash dan ? Ik zie(n) het zelfde als altijd :wub:lol2
Nou je ziet dat Danechka op vakantie is,zo stil hier op de vrouwenklets topic!lol2
Ook ik ben op vakantie. We zitten nu in Graus, Huesca. Morgen gaan we raften:-)
Groot gelijk met die 47 graden celsius in Sevilla
Groet uit Bali
Ja super, geht doch :chin:
Ja ik heb 10 jaar in Duisburg en omgeving gewoond ,dat klopt.
Maar Duits schrijven op een Nederlands forum …de Duitse taal is niet eenvoudig , maar als je niets anders hebt ,moet je wel. Een cursus zou ik niet aanraden ,wat maakt het uit of je een woord met of zonder hoofdletter schrijft, mij begrijpen ze toch wel.
Ik heb vandaag de luie hippo! wat wilt dit zeggen,de luie hippo hebben,beste vrienden uit Nederland?
Schoonmoeder op bezoek?
Te lui om iets tedoen,(luie hippo) Gelukkig ben ik nog een weekje thuis,nadien moet ik terug gaan werken,zie het eerlijk gezegd niet zitten(werkmoe)
lol2
Het gebeurde aan de noordkust van Bali, in Lovina Beach. Ik was daar met een groepsreis, vorige week.
Er was voor de reisgenoten de mogelijkheid om dolfijnen te gaan kijken. Sommigen gaven zich op, maar wij niet. En omdat ik soms graag een steen in een vijver gooi on naar de kringen te kijken, voegde ik er aan toe, dat dit niet iets was voor ons soort mensen. Waarop één dame, die wel wenste mee te gaan, in grote verontwaardiging ontstak. Een hele mooie kring in de vijver dus.
Naderhand kwam ons ter ore, dat er 41 bootjes rond de dolfijnen hadden rondgevaren. En dat de reisgenoten niet of nauwelijks een goede foto van een dolfijn hadden kunnen maken. Zo snel waren ze weer weg.
Ik bedoel maar. Laar die edele beesten met rust, vind ik.
Kunnen die Be More topics niet bij het grofvuil…?!
Het valt me op dat Danechka minder aanwezig is op het forum,zou ze op reis zijn?
Wie zei je Georges?