re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Goedenavond vanuit Bali

Goedemiddag! :smiley:

Diepgaande teksten heeft die Rinus toch, wauw!
Ik vraag me wel af of die stoot van 'm niet schizofreen wordt van al die liedjes; dan heet ze Marlous, dan Romana en nu weer Sharon.

Waarschijnlijk heeft ze al mps :wink:

Ik vermoed het ook. :wink:

Hoi Danechka,sorry dat ik zo laat reageer op je berichtje,had in de namiddag volk over de vloer.
Kijk jij soms ook naar de spelen in Londen op tv?
De Nederlandse estafetteploeg (vrouwen) hebben in het zwemmen zilver behaald!

Ik kijk er eigenlijk niet zo naar, maar ik vind het leuk dat de Nederlandse vrouwen zilver hebben! :slight_smile:

Ik kijk naar de Vlaamse “Exotische liefde”.

Nou daar ben ik nu niet voor te vinden !!
Kan jij Belgische tv zenders ontvangen in Ned?

Wij hebben een schotel, en ja, we hebben ook alle Belgische zenders. :smiley:
Maar dit komt gewoon op een Nederlands kanaal. Ik heb het al een stukje gezien toen het op een Vlaams kanaal uit werd gezonden, maar nooit helemaal, dus ik dacht: Laat ik eens kijken. Ik vind het leuk, maar in sommige gevallen zielig.

Nou dat weten we ook weeral,Danechka!
Was daarjuist nog de eerste competitiematchen voetbal aan het volgen op tv.
Ga nog een horrorfilmpje bekijken op filmnet.
Wens je nog een prettige nacht toe,Danechka!
groetjes,georges.:dag:

Leuk, horrofilms! Welke film, Georges?
Jij ook alvast een goedenacht.
:slapen:

The hills have eyes part 2 !

Haha, die heb ik gezien. Leuke film!

Nou het viel mee,maar ik vond de eerste film beter.
Ikzelf ben verkikkerd op horrormovies heb er al heel veel gezien de laatste jaren.

Meest als het tweede deel niet beter dan de eerste, dat is gewoon zo. Ik vind horror ook echt tof, ik kijk het graag… Hoe ranziger, hoe beter. :smiley:

Nou wat zijn jou favorite horrorfilms Danechka?
The Shining vond ik ook een geweldige film,2x gezien!
Ook Evil Dead part1 vond ik vroeger een angstwekkende film!(hut in het bos)

Als ik het heb over echte ranzige horror is het toch wel Saw en Hostel.

Als het om thriller/horror gaat, dan vond ik One Missed Call en Orphan wel vrij goed. Hierbij was ik tenminste nog een beetje bang, en dat heb ik niet zo snel met films.

Overigens vond ik The Grudge ook wel eng, maar een goede film.

Orphan,vond ik ook goed(2 vrienden op de kostschool)
Had hem onlangs nog gezien op het filmkanaal.
The Texas Chainsaw Massacre(de originele versie vond ik ook goed)
Mijn favourite films zijn oa: Misery,The Thing,Carrie(origenele versie)
The Exorcisten natuurlijk christopher lee in de Draculafilms!

Orphan over twee jongens op een kostschool? De film “Orphan” die ik bedoel komt uit 2009 en gaat over een 9-jarig meisje, Esther. Zij wordt geadopteerd en ze blijkt niet zo schattig te zijn als ze aanvankelijk dachten.

And now for something completely different!
Ik kom op Wereldwijzer regelmatig berichtjes tegen, van mensen, die willen, dat hun account wordt verwijderd.
Zal ik juliie verklappen hoe dat komt?
Dat komt, omdat iedereen die hier een account aanmaakt, onverwacht en bijna dagelijks e-mail berichtjes krijgt van reisorganisaties. Om toch vooral te boeken voor deze of gene fantastische reis. Ik zelf kreeg er onlangs een voor een reis, waar ik al op geboekt heb.
Ben ik nou zo naief of heeft Wereldwijzer in eerste instantie een commerciele inslag?

Persoonlijk heb ik niet zoveel last van die berichtjes. Berichten (inderdaad van reisorganisaties) die ik kreeg waren nieuwsbrieven waar je je voor uit kon schrijven, dus dat heb ik direct gedaan.

Naïef ben je niet, want ik denk dat Wereldwijzer wél een commerciële inslag heeft. Hoe zouden er anders verschillende wedstrijden kunnen worden gehouden, met bijvoorbeeld een camera als prijs? Maar toch, ik denk niet dat Wereldwijzer in eerste instantie een commerciële inslag heeft.