Hey, er was weer iemand hier… Zoek maar een drankje uit van de kaart ![]()
Dan graag een koud biertje!! Het is warm vandaag, tegen de 28ºC!
Nummer 3 van de kaart bedoel je dan?
Succes ![]()
Hmm, dan toch liever een Cruzcampo…!
Een “koekvreter” in Sevilla…(en dan weet jij Zaan waar ik oorspronkelijk vandaan kom)
Haha, in het begin zwart-wit en later kwamen ook de kleuren tv’s.
Nummertje 5! :drool:
Doe mij maar een cobra Zaan, met whiskey on the rocks >>>
Danechka NJET, jij bent nog te jong voor het nummertje 5…
Nou heb vandaag weeral is gekookt,(was lang geleden)
patatten me peekes en erwtjes en een stukje kieken met groene pepersaus daarover,heel lakker om a vingers van af te likke(op zen antwaarps gezei)
er was nog een poddingskes als nagerecht
Nah. :disgust:
Ondertitelen graag Georgio, of op z.n Amsterdams ik begrijp het niet!!!
Maar het is geen glazen boterham toch…?
Makkelijk! ![]()
Nou vandaag heb ik weer eens gekookt (was lang geleden).
Patat met worteltjes en erwtjes en een stukje kip met groene pepersaus erover. Heel lekker, om je vingers bij af te likken. Er waren nog puddinkjes als nagerecht.
En, en, en? Heb ik het goed vertaald Georges?
Me imagino que si lol2
Ik spreek geen Spaans, maar ik haal iets van “Ik denk van wel” eruit, correct? ![]()
Si señorita!
Gracias señor!
Zou zeggen 9 op 10
patat moet aardappelen zijn,puddinkjes moest pudding zijn,voor de rest kan ik met je vertalingen leven!lol2
zeg wat is dat met die nummertjes(5) moet ik zoeken in een euchhh bepaald standje?lol2
Ohja, patatten zijn natuurlijk aardappelen. Dat wist ik! Maar goed, blij dat je met mijn vertaling kunt leven.
Dat met die nummertjes had te maken met de post van zaan waarin een link stond naar de smerigste cocktails wereldwijd. Zoals je las ging ik voor nummer 5, maar dit mocht niet van paulana.
Patatas in het spaans…niet te verwarren met papas fritas (patat):cheer:
Ik maak van de gelegenheid gebruik om een ieder uit te nodigen om het nieuwe subforum Andalusië te bezoeken en zijn / haar bijdrage te leveren.
Het is stil in de bar…Geen happy hour vandaag?? Ik neem toch nog even snel een biertje en hou het dan voor gezien. Morgen weer vroeg op. Mijn dochters moeten om 10.00 uur al volleyballen.
Vandaag heeft het overigens eindelijk redelijk geregent in Sevilla. De eerste serieuze regen sinds minstens 5 maanden…
Een goed weekend allemaal.
Altijd fijn, vroeg opstaan voor de sport. ![]()