re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Nou Robert,
laat het je smaken!:slight_smile:

http://www.sintsixtus.be/foto/soorten%20bier.jpg

Georg ,

Heb jij voor mij een zoet biertje.
In Nederland noemen ze dat Oud Bruin en hier is dat natuurlijk niet te vinden!!
Versturen maar in grote 5 liter plastic fles, onkosten worden betaald ( denk ik zo, maar door wie?)

Groetjes

Oei, daar lust ik wel een paar van, dank je :dag:

Calvé is the best! :smiley:

Calvé is prima, vooral als ik door de voorraad AH ben, die vinden mijn kids en ik toch lekkerder

Goede morgen!

Ik ga nu maar een flink boerenkool stampot eten als ontbijt en ga op weg naar de karnaval optocht. Ben nog nooit zo anti geweest als dit jaar, maar dat zal meteen na een paar pils en Jaegermeisters snel verdwijnen :cheer:

Brr boerenkool als ontbijt

Veel plezier Robert

Haring voor na de kater

http://vghoogvliet.files.wordpress.com/2008/10/haringen.jpg

Het is weer vrijdag en vandaag lopen de temperaturen hier op tot een graad of 20-21. Lekker dus. Wel is het erg droog en dat is niet zo prettig, het heeft te weinig geregend de afgelopen maanden.
Vanmiddag gaan we er op uit met de caravan, maandag terug en woensdag ga ik voor 8 dagen naar Parijs (werken).
Maar zoals gezegd eerst een aantal dagen relaxen. Dinsdag is het overigens feestdag: Dia de Andalucia.
Alvast een goed weekend iedereen!

Ik vind dat hier veel te weinig wordt gekletst over dag dagelijkse dingen zoals,wat staat er vandaag op jullie programma.
Waar zitten al die kletskousen hier op wwz?

Die zijn al een tijdje niet meer geweest Georges
 :wink:

Zo, de caravan is weer uitgeruimd en de koffer is inmiddels ook gepakt. We hebben een aantal prima dagen gehad in o.a. Olvera (Cadiz) en Setenil de las Bodegas met schitterend weer (+20ÂșC). Vooral Setenil was de moeite waard. Een groot deel van het dorp is in grotten gebouwd en dan krijg je dit soort straatjes:

En morgen ga ik door naar Parijs voor zaken (ben voor 9 dagen ingehuurd voor een beurs).

Wie kan er mij uit de shit helpen?Roteren op Finalmediaplayer!
Wie maakt gebruik van finalmediaplayer om zijn filmpjes te bekijken op de computer?
Ik heb maar één probleem,ik kan mijn filmpjes niet roteren(draaien)Ik haal de filmpjes van mijn gsm en ik bekijk ze op de finalmediaplayer,beeld en geluid heb ik,juist ik kan het beeld niet verdraaien(het filmpje staat op zijn kop)
Hoe moet ik dit aanpakken,graag u deskundige uitleg aub!!

Dat is heel eenvoudig Georg,

De filmpjes op z.n kop dan jij ook natuurlijk
haha

Das een schitterend idee, Paulientje,dat ik er nog niet eerder aan dacht!!
Wat ben jij zo “technisch talent” paulientje!:smiley:

Goed he Georgio, je kan het apparaat ook omdraaien toch lol2lol2lol2:vak02:

Of je geeft er een paar klappen op, dat deden ze ook met de tv’s in de Sovjet-Unie.

Hadden ze daar tv’s dan ,achter het ijzeren gordijn.
wij deden dat in Amsterdam om piratenzenders van het Remeiland te kijken.

Hoop dat Georg hiermee geholpen is , anders lees Kuifje ook leuk :beef:

Ja hoor, die tv’s waren er. :stuck_out_tongue:

Zwart-wit of kleuren tv’s lol2:beef: