Rayong

wij gaan de eerste 3 maanden van 2012 naar hat mae rumphung in Ban Phe, wat mij opvalt is dat er heel erg weinig info op de fora te vinden is, ik weet dat het niet erg toeristisch is dus rustig, wij waren eerder in Sattahip en vonden daar het srand prachtig.
Eigenlijk heb ik niet een echte vraag maar alle verhalen over dat gebied lees ik graag
Dus kom opals je wat te vertellen heb, alleen de positieve want aan de negatieve heb ik niets en die zal ik dan waarschiijnlijk zelf wel ontdekken.

Over Ban Phe (stadje)kan ik spijtig genoeg niet veel vertellen,ben er al dikwijls geweest,van het busstation naar de overkant van de weg om een overzetboot te nemen naar Koh Samet.Weet wel dat er veel toeristen aankomen in dit klein stadje om te verbroederen!
In de hoofdstraat vind men allerlei winkeltjes met souvenirs en snuisterijen,het dichtbij gelegen park"Suan Son"(1km van Ban Phe verwijderd) is ook in trek bij de toeristen.

1 like

Heb vorig jaar een week in Ban Phe gezeten met mijn vrouw en vrienden.
In dit guesthouse http://www.bedrockguesthousebargrill.com/
maar ik zie zojuist op de website dat zij ergens anders gaan zitten. Jammer, goede prijs kwaliteit verhouding en vlakbij de afvaart naar Koh Samet.
Je hebt wel een auto nodig om goede stranden te bereiken.
Het ligt allemaal wat uit elkaar maar al met al toch wel leuk. Lekker rustig inderdaad. Veel plezier.

1 like

dank je wel voor de suggestie, maar wij hebben al gereserveerd bij Fabiana appartments aan hat mae rumphung en dat lijkt ons heerlijk, maar mischien kan je ons wel wat vertellen over uitstapjes, eettentjes etc.:vak02: